با دوبله سریال به زیان اردو؛

«عملیات ۱۲۵» آغاز شد

۱۳۹۹/۱۲/۰۳ - ۱۳:۳۲:۳۹
کد خبر: ۱۱۴۰۹۳۵
کانال اردوی شبکه سحر، با پخش دوبله اردوی سریال «عملیات 125»، داستان آتش نشانان ایرانی را روایت می کند.

به گزارش  برنا، سری اول مجموعه تلویزیونی «عملیات 125» با ترسیم ماجراهایی از کار و زندگی چند آتش نشان ایرانی از کانال اردوی شبکه سحر پخش خواهد شد.

در این مجموعه، داستان چند جوان داوطلب آتش نشانی محور قرار داده شده که در هر قسمت،زندگی خصوصی یکی از آنان که از قشرهای مختلف جامعه هستند و در حین انجام وظیفه با وقایع خاصی روبه رو می شوند، به نمایش گذاشته می شود.  

رویارویی با سوانج مختلف در شغل آتش نشانی و موضوعات پر حادثه و اکشن همراه با صحنه های بدلکاری جداب و استاندارد در این مجموعه آن را به یکی از سریال های محبوب و پر طرفدار مبدل ساخته است. 

  عبدالرضا اکبری، مهران رجبی، رضا رویگری، محمدهادی دیباجی، حسین سحرخیز، اکرم محمدی، فرهاد قائمیان، مهدی امینی‌خواه، زنده یاد پیمان ابدی و بهزاد رحیم‌خانی بازیگران اصلی این سریال هستند و در هر قسمت، بر اساس اقتضای داستان، بازیگران دیگر و گاه شناخته شده ای نیز به گروه بازیگران سریال اضافه می شوند.

مجموعه تلویزیونی «عملیات 125» به کارگردانی بهروز افخمی در شرکت پیام پاکستان با مدیریت فداحسین به زبان اردو دوبله شده و از چهارم اسفند هر شب به جز یکشنبه ها به مدت 51 دقیقه از کانال اردوی شبکه سحر پخش خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز