رادیو فرهنگ پاسخ می دهد؛

«خشت اول» سلامت بانوان کدام است؟

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۷:۵۴:۴۷
کد خبر: ۱۱۴۱۸۶۳
برنامه رادیویی «خشت اول» امروز سه شنبه۵ اسفند ماه ، با موضوع سلامت بانوان و تاثیرآن در جامعه از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

به گزارش برنا؛ در برنامه «خشت اول»  دکتر غفاری  (مشاور و روانشناس  )، با حضور در این برنامه به موضوع  اهمیت سلامت بانوان ‌نقش و تاثیر آن در جامعه می‌پردازد.

همان طور که می‌دانیم، سلامت یکی از با اهمیت ترین عوامل موثر بر بهره‌وری خانواده و جامعه محسوب می شود و وجود فاکتور سلامت در جوامع، نشان از توسعه یافتگی و پیشرفت هر کشور در بهداشت و سلامت افراد آن جامعه است. زنان نقش محوری در حفظ و ارتقای سلامت اعضای خانواده دارند و سلامت زنان، با توجه به جایگاه والای آنان در شکل گیری فرهنگ، تربیت، سعادت و حفظ و ارتقای سلامت خانواده و جامعه، نقش تعیین کننده ای دارد که این خود تحت تاثیر حقوق اساسی آنان در خانواده و اجتماع قرار می‌گیرد. موضوع سلامت در تمام ابعاد آن اعم از سلامت جسمی، روانی، فرهنگی، اجتماعی و معنوی باید مد نظر قرار گیرد.

برهمین اساس در برنامه « خشت اول»  دکتر غفاری مروری بر تحقیقات و پژوهش های انجام شده توسط محققان، اساتید و پژوهشگران داخلی و خارجی کرده و ضمن طبقه بندی آنان در گروه های مشابه، تشریح مفاهیم و دیدگاه های اثر گذاری سلامت زنان بر جامعه را مورد بررسی قرار می دهد

برنامه «خشت اول» در گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ به نویسندگی و تهیه کنندگی «مریم یوسفی پور» و اجرای «فاطمه امجدیان» هر سه شنبه ساعت ۱۳:۳۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز