آینه صبر با نگاهی به شعر زینبی ویژه برنامه وفات حضرت زینب (س) از رادیو فرهنگ

۱۳۹۹/۱۲/۰۷ - ۲۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۳۱۳۱
آینه صبر با نگاهی به شعر زینبی ویژه برنامه وفات حضرت زینب (س) از رادیو فرهنگ
ویژه برنامه «آینه صبر» به مناسبت وفات حضرت زینب (س) جمعه ۸ اسفندماه همزمان با سالروز وفات بانوی صبر و شکیبایی از رادیو فرهنگ پخش می شود.

به گزارش برنا؛ برنامه «آینه صبر» با نگاهی به اشعار زینبی به مناسبت وفات آن بانوی بزرگوار به همت گروه تولید و تامین از رادیو فرهنگ پخش می شود .

تجلی بانوی بزرگ حماسه عاشورا در عرصه شعر معاصر حکایتی بس شگفت و شگرف است و آثاری که در این زمینه تاکنون منتشر شده است از حد شمار بیرون است وبه تحقیق هیچ شاعر صاحبدل و آزاده‌ای را نمی‌توان یافت که در مجموعه اشعارش اثر یا آثاری در این زمینه دیده نشود.

علاوه بر کتاب‌های مجموعه گزیده اشعارعاشورایی که بخشی از آن به تجلی حضرت زینب(س) در این حماسه بی‌بدیل اختصاص یافته است، نظر به علاقه و استقبال علاقه‌مندان به آن حضرت مجموعه شعرهای مستقلی نیز درباره آن بانوی گرامی تاکنون چاپ و منتشر شده است که می‌توان به کتاب‌های " آیینه صبر" ، " بانوی صبر" و ... اشاره کرد.

علاقه مندان می توانند برنامه «آینه صبر» را به تهیه کنندگی مرتضی صداقتگو و با اجرای فاطمه حقیقت ناصری که به همت گروه تولید و تامین تهیه شده است ساعت ۱۷:۳۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز موج ای ام ردیف ۵۸۵ کیلوهرتز از رادیو فرهنگ بشنوند.

نظر شما