در جشنواره «مروجان کتابخوانی» ؛

نشریه «آی بولتن» برگزیده شد

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۳:۵۷:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۳۵۹۱
نشریه «آی بولتن» سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزیده بخش بین الملل هفتمین جشنواره «مروجان کتابخوانی» شد.

به گزارش برنا، نشریه «آی بولتن» در هفتمین جشنواره تقدیر از «مروجان کتابخوانی» به منظور ترویج کتاب به مخاطبان غیرفارسی برگزیده شد.

بیشترین تمرکز موضوعی مطالب این دوماهنامه به اخبار و مطالب علم اطلاعات و کتابخوانی در ایران اختصاص دارد.

شاخص های مورد نیاز به منظور برگزیده شدن در این جشنواره شامل تاثیر پایدار در گسترش کتابخوانی میان مردم، تاثیر پایدار در گسترش کتابخوانی میان مردم، خلاقیت و نوآوری در برنامه ها و شیوه های اجرایی، استفاده مناسب از مشارکت مردم در چهره ها، استفاده خلاقانه و بهینه از امکانات و ظرفیت های عمومی و مردمی، استفاده حداکثری از فضای مجازی برای اجرای برنامه ها و قابلیت معرفی به سایر مناطق به عنوان الگو می‌شود.

اثر بخشی فعایلت‌های کتاب خوانی در رفتارهای اجتماعی یا فعالیت‌های عمومی مردم، فعایلت به شکل داوطلبانه (شاخص ترجیحی) و فعالیت در قالب گروهی (شاخص ترجیحی) از دیگر شاخص‌های مورد نیاز به منظور برگزیده شدن در هفتمین جشنواره مروجان کتابخوانی است.

لازم به توضیح است، نشریه «آی بولتن» با حضور جمعی از متخصصین حوزه علم اطلاعات به سردبیری صالح زمانی و فاطمه پازوکی و مدیر مسئولی فریبرز خسروی به صورت دو ماهانه منتشر می‌شود که به بازتاب اخبار حوزه اطلاع رسانی و کتابداری ایران می‌پردازد. تاکنون ۱۶ شماره از این نشریه منتشر شده است و علاقه مندان برای دست یابی به نسخه الکترونیک این نشریه می‌توانند به آدرس  www.ibulletin.info مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز