«ما و شما» سراغ عباس محبوب را گرفت

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۳:۴۴:۴۶
کد خبر: ۱۱۴۳۹۶۰
«ما و شما» سراغ عباس محبوب را گرفت
«عباس محبوب» بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، به «ما و شما» کانال کردی شبکه سحر می آید.

به گزارش برنا، مصطفی قوامی، تهیه کننده برنامه «ما و شما» از دعوت «عباس محبوب» بازیگر محبوب طنز به این برنامه خبر داد و گفت: «عباس محبوب» هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون امشب در برنامه « ما و شما» ضمن گفت و گو با مخاطبان کردزبان این برنامه، کارنامه فعالیت هنری خود را تشریح خواهد کرد. 

قوامی همچنین افزود: در ابتدای برنامه ضمن ارائه بیوگرافی کامل «عباس محبوب»، این بازیگر نام آشنای طنز، بخش هایی از آثار وی در فیلم های مطرح انتخاب و پخش خواهد شد. 

عباس محبوب در فیلم های سینمایی چون دراکولا، رسوایی، بازگشت به آینده، کلید ازدواج، صداست که می‌ماند، پشت دیوار شب، بوی خوش زندگی، ستاره دنباله‌دار و دیوار شیشه‌ای و سریال های تلویزیونی چون چای نت، دنگ و فنگ روزگار، شش قهرمان و نصفی، معراجی‌ها، خوب بد زشت، ترش و شیرین، جدال بی‌حاصل ، غیر محرمانه، بانکی ها، زیر آسمان شهر، گروهان 3، پدر خوانده، چمدان و ... به ایفای نقش پرداخته است. 

گزارش های مردمی از کردستان عراق در باب نظرسنجی از میزان رضایت  مخاطبان از برنامه، پخش عکس های ارسالی بییندگان با موضوعات اجتماعی، گزارش های رادیویی و کلیپ موسیقی کردی از بخش های دیگر برنامه امشب است که قوامی در آخر به آن اشاره کرد.

«ما و شما» به تهیه کنندگی مصطفی قوامی، دستیاری تهیه محمد محمدی و مرتضی مرآد و نیز اجرای آزاد ابراهیمی، امشب نهم اسفند ماه، ساعت 22:15 به وقت تهران به مدت 50 دقیقه از آنتن کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز