نقد و بررسی کتاب نود سالگی بندر نوشهر در آینه تاریخ در رادیو فرهنگ

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۷:۱۶:۵۴
کد خبر: ۱۱۴۴۲۷۴
نقد و بررسی کتاب نود سالگی بندر نوشهر در آینه تاریخ در رادیو فرهنگ
کتاب نود سالگی بندر نوشهر در آینه تاریخ با حضور ویراستار کتاب یکشنبه ۱۰ اسفندماه در برنامه«سیم ‌و زر»رادیو فرهنگ معرفی و بررسی می شود.

به گزارش برنا، برنامه «سیم و زر» که به نقد کتاب اختصاص دارد هر هفته با حضور نویسنده و مترجم و یا ویراستار  کتاب های حوزه های مختلف و همچنین یک منتقد مرتبط با حوزه اختصاصی کتاب مورد نظر، پخش می شود و امروز در تازه‌ترین قسمت این برنامه «محمد آسیابانی» در گفت‌وگو با «سیده‌راحیل موسوی»به عنوان ویراستار  اثر، کتاب نود سالگی بندر نوشهر در آینه تاریخ را نقد و بررسی می‌کند.

برنامه «سیم و زر» رادیو فرهنگ در تازه‌ترین قسمت خود به نقد و بررسی کتاب نود سالگی بندر نوشهر در آینه تاریخ با گرداوری روابط عمومی بندر نوشهر و ویراستاری دکتر سیده راحیل موسوی که تیرماه سال جاری منتشر شده اختصاص دارد.

در این برنامه که از ساعت ۱۳:۳۰ امروز یکشنبه ۱۰ اسفندماه  (۱۳۹۹) پخش می‌شود،  راحیل موسوی ویراستار  این کتاب پاسخگوی سوالات  محمد آسیابانی (کارشناس این هفته برنامه) است.

در چند خطی به قلم مدیرکل وقت بندر نوشهر؛ درباره  این کتاب نوشته شده است که ؛«نود سالگی بندر نوشهر در آینه تاریخ » اولاً، بدین منظور پدید آمده است تا بدانیم که با ابتناء بر آن گذشته پرافتخار، چه باید بکنیم و ثانیاً، از نکات دقیق و کارشناسانه و حرارت کلام آن پیشکسوتان بزرگوار، عقل نظری و عقل عملی‌ مان محظوظ گردد. البته این مکتوب، صرفاً راوی یک تاریخِ پرشکوه نیست، بلکه رسالتش این است که خواننده آگاه را توانِ ارتباط با گذشته نه‌چندان دور ببخشد تا از ورایِ این اتصالِ ذهنی میان امروز بندر نوشهر و دیروزش، تاریخ با ما سخن بگوید و یا به زبان دقیق‌تر، تاریخ بندر نوشهر را به ساحتِ امروز به سخن درآوریم.

برنامه «سیم و زر» با تهیه کنندگی فریده گودرزی و اجرای کارشناسی محمد آسیابانی و گویندگی فاطمه اسحاق تبار ساعت ۱۳:۳۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز