در کانال اردوی شبکه سحر؛

مروری بر جنایات رژیم صهیونیستی در مستند «راه آسمانی»

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۱۳:۴۶:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۴۶۰۷
مروری بر جنایات رژیم صهیونیستی در مستند «راه آسمانی»
جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به مردم بی دفاع لبنان در مستند «راه آسمانی» از کانال اردوی شبکه سحر به تصویر کشیده می شود.

به گزارش برنا، مجموعه مستند «راه آسمانی» در سه قسمت به موضوع حملات رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم لبنان و کشتار زنان و کودکان بی دفاع خواهد پرداخت.

در این قسمت حمله وحشیانه جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی به روستای قانا در جنوب لبنان در سال 1358 که منجر به شهادت 57 تن از اهالی این روستا شده است به تصویر کشیده خواهد شد.

در این مستند بدان اشاره خواهد شد که روستائیان قانا به دلیل قدیمی بودن منازلشان برای در امان ماندن از حملات هوایی اسرائیلی ها به طور دسته جمعی در زیرزمین یک ساختمان نسبتاً جدید پناه   گرفته بودند که با اطلاع صهیونیست ها از این پناهگاه، حمله ناجوانمردانه ای صورت گرفت و  روستائیان پناه گرفته  قتل عام شدند.

همچنین فاجعه حمله وحشیانه صهیونیست ها به پناهندگان لبنانی در مقر نیروهای سازمان ملل در حاشیه قانا در سال 1996 نیز که منجر به قتل عام 103 لبنانی شد، در این مستند مرور خواهد شد.

  مستند «راه آسمانی» تامین شده از شبکه افق با زبانگردانی بهزاد بدلی از امشب 10 اسفند، یکشنبه ها ساعت 19 به وقت تهران به مدت 20 دقیقه به روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز