سیدعباس صالحی:

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با آینده‌نگری توانست حیات خود در دوران کرونا را حفظ کند

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۴۸۲۶
کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با آینده‌نگری توانست حیات خود در دوران کرونا را حفظ کند
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نهمین جلسه شورای سیاست‌گذاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: شبکه‌سازی و ساختارسازی درست، رمز موفقیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در دوران کرونا است.

به گزارش برنا، سیدعباس صالحی با بیان اینکه در دوران کرونا خیلی از مجموعه‌ها به جای توسعه کار به دنبال حیات خود بودند، گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با آینده‌نگری که از قبل داشت توانست با یک شبکه‌سازی و ساختارسازی درست نه تنها حیات خود در دوران کرونا را تضمین کند، بلکه به توسعه برخی بخش‌ها بپردازد.

وی تاکید کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به دلیل دو اقدام مثبت توانستند نه تنها به حیات خود ادامه بدهند بلکه در بخش‌هایی نیز مسیر توسعه را در پیش گرفتند. ابتدا با همان هدف انسجام‌بخشی یعنی ایجاد شبکه فهما توانستند کانون‌هایی که در طول این ۲۷ سال به صورت منسجم نبودند را در یک شبکه انسجام ببخشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیح داد که شبکه ملی فهما فرصتی را ایجاد کرد تا کار در کانون‌ها با سرعت بییشتری به پیش برود. پیش از این شاید برخی مساجد کانونی نداشته یا در آنها بسته بوده است بنابراین این شبکه‌سازی باعث شد تا در این ایام کرونا کانون‌ها آسیب کمتری ببینند.

نظر شما