در هفتادو هشتمین دوره جوایز گلدن گلوب؛

چادویک بزومن بازیگر فقید گوی زرین گلدن گلوب را به دیار باقی برد / آندرا دی بهترین بازیگر نقش اول زن شد/ آنتونی هاپکینز دست خالی ماند

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۰۸:۵۶:۰۵
کد خبر: ۱۱۴۴۹۴۶
چادویک بزومن بازیگر فقید گوی زرین گلدن گلوب را به دیار باقی برد /  آندرا دی بهترین بازیگر نقش اول زن شد/ آنتونی هاپکینز دست خالی ماند
در هفتاد و هشتمین دوره جوایز گلدن گلوب چادویک بزومن بازیگر فقید و آندرا دی به ترتیب به عنوان بهترین بازیگر مرد و زن این دوره معرفی شدند.

به گزارش برنا، گوی زرین گلدن گلوب در هفتاد و هشتمین دوره به چادویک بزومن و  آندرا دی  دو بازیگر مرد و زن فیلم های «بلک باتم ما رینی» و «ایالات متحده علیه بیلی هالیدی» رسید. 

آنتونی هاپکینز بازیگر نام آشنا و اسکاری نیز با فیلم پدر از نامزدهای بهترین نقش مرد بود که دست خالی ماند.

بهترین بازیگر نقش اول مرد درام: چادویک بزومن (بلک باتم ما رینی)

نامزدهای بهترین بازیگر نقش اول درام

ریز احمد (صدای متال/Sound of Metal)

چادویک بوزمن (بلک باتم ما رینی/Ma Rainey’s Black Bottom)

آنتونی هاپکینز (پدر)

گری اولدمن (منک)

طاهر رحیم (موریتانی‌ها/ The Mauritanian)

رنه زلوگر جایزه‌ی این بخش را داد. بخشی که رقابت در آن خیلی تنگاتنگ بود اما قابل پیش‌بینی بود که جایزه به چادویک بوزمن فقید برسد. همسر او از سمتش جایزه را گرفت و گفت که اگر او بود از خدا و همکارانش و خانواده‌اش تشکر می‌کرد. همسر بوزمن با بغض تشکرهایش را گفت و در آخر اضافه کرد که او کلمات چادویک بوزمن را ندارد ولی می‌گوید از هر لحظه که کنار کسانی هستید که دوستشان دارید باید لذت ببرید.

چدویک بوزمن برنده جایزه بهترین بازیگر مرد برای بازی در نقش یک نوازنده ترومپت در فیلم «پایین بارانی سیاه من» شد. این هنرپیشه آمریکایی که به خاطر بازی در فیلم پلنگ سیاه شهرت داشت در ماه اوت ۲۰۲۰ در ۴۳ سالگی به خاطر بیماری سرطان روده درگذشت. همسر وی این جایزه را از طرف او پذیرفت.

بهترین بازیگر نقش اول زن درام: آندرا دی (ایالات متحده علیه بیلی هالیدی)

نامزدهای بهترین بازیگر نقش اول زن درام

وایولا دیویس (بلک باتم ما رینی)

آندرا دی (ایالات متحده علیه بیلی هالیدی)

ونسا کربی (تکه‌هایی از یک زن)

فرانسیس مک‌دورمند (سرزمین آواره‌ها)

کری مولیگان (زن جوان خوش آتیه)

واکین فینیکس که سال گذشته برای فیلم «جوکر» برنده‌ی جایزه شده بود جایزه‌ی این بهش را اهدا کرد. این جایزه‌ی غیرمنتظره‌ای بود که خود آندرا دی را هم شگفت‌زده کرد. در حالی که اغلب فکر می‌کردند مولیگان یا مک‌دورمند برنده‌ی این جایزه هستند بازیگر نقش بیلی هالیدی خواننده‌ی بزرگ و اسطوره‌ای توانست این جایزه را به خانه ببرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز