انجمن مطبوعات خارجی هالیوود پاسخ داد

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۷:۴۶:۰۷
کد خبر: ۱۱۴۵۴۷۹
انجمن مطبوعات خارجی هالیوود پاسخ داد
انجمن مطبوعات خارجی هالیوود که بانی گلدن گلوب است در مراسم اهدای جوایز شب گذشته به واکنش‌های تند در باب نداشتن عضو سیاه‌پوست در میان ۸۷ عضوش هم پاسخ داد.

به گزارش برنا؛ هفته گذشته «لس‌آنجلس تایمز» آتش را روشن کرد و دست روی این موضوع گذاشت؛ اما در جریان مراسم مجازی زنده یک‌شنبه شب، هلن هونی نایب رییس انجمن چنین گفت: «ما از آثار هنرمندان سراسر جهان تجلیل می‌کنیم و می‌پذیریم که می‌توانیم بهتر از این باشیم و باید روی خودمان کار کنیم. داشتن نماینده‌های سیه‌چرده حیاتی است و ما باید ژورنالیست‌های سیاه‌پوستی در سازمان‌مان داشته باشیم.»

مِهِر تاتنا رییس سابق انجمن مطبوعات خارجی هالیوود هم گفت: «نمایندگانی از تمام اقلیت‌ها باید در انجمن حضور داشته باشند و ما این اتفاق را رقم خواهیم زد.» علی سر رییس فعلی انجمن هم اشاره کرد که این سازمان باید محیطی را ایجاد کند که در آن حضور اعضایی از اقلیت‌ها یک امر عادی باشد نه استثنا.

تینا فی و ایمی پولر که برای چهارمین بار مجری این رویداد بودند، اوایل مراسم چنین با این مسأله و کمبود در انجمن شوخی کردند: «این سازمان از نود عضو بین‌المللی غیرسیاه‌پوست تشکیل شده است.»

 

نظر شما