مدیر پردیس سینمایی مگامال:

«دینامیت» و «چپ راست» در نوروز اکران موفقی خواهند داشت

۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۵:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۵۸۶۸
«دینامیت» و «چپ راست» در نوروز اکران موفقی خواهند داشت
مدیر پردیس سینمایی مگامال با اشاره به اینکه اگر فیلم‌های خوبی در ایام نوروز اکران شوند فروش خوبی خواهند داشت، تأکید کرد که «دینامیت» و «چپ راست» می‌توانند فروش بالایی داشته باشند.

محمد قنبری مدیر پردیس سینمایی مگامال در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: اگر شیوع ویروس کرونا را شاهد نبودیم، در شرایط عادی هم اسفند ماه خوبی برای اکران فیلم نیست و تنها در صورتی می‌توان شاهد استقبال خوب مخاطبان بود که فیلمی بسیار خوب و پر مخاطب اکران شود. در شرایط حاضر که شیوع کرونا را شاهد هستیم و تعداد فیلم‌ها هم بسیار اندک است و آثار چندان جذابی هم اکران نشده‌اند طبیعی است که استقبال چندانی را شاهد نباشیم.

قنبری خاطرنشان کرد: برای نوروز هم اولین مسئله این است که فیلمی مناسب اکران شود. اگر فیلم‌های خوبی اکران شوند که بتوانند فروش خوبی داشته باشند و در کنار آن شرایط عمومی جامعه بهتر باشد با محدودیت‌هایی که وجود دارد و ظرفیت 50 درصدی سالن‌ها می‌توان امیدوار بود که آثار اکران موفقی خواهند داشت در غیر این صورت اکران نوروز قطعاً با شکست مواجه می‌شود.

او افزود: به نظر من فیلم‌هایی مثل «دینامیت» و «چپ راست» که کمدی هستند می‌توانند به فروش بالا امیدوار باشند و قطعاً مردم از این آثار استقبال می‌کنند. در مورد فیلم‌های اجتماعی به نظر من اگر فیلم «بی همه چیز» به جای «درخت گردو» اکران شود فروش بهتری خواهد داشت. فیلم سینمایی «درخت گردو» اثر بسیار تلخی است که شاید مناسب نوروز نباشد اما همین فیلم هم می‌تواند فروش خوبی داشته باشد.

مدیر سینما مگامال در پایان تأکید کرد: امیدوارم مسئولان کشور حداقل برای سینماها و افرادی که به سینما می‌روند در ایام نوروز محدودیت تردد تا ساعت 21 را در نظر نگیرند تا سینماها بتوانند سانس شب داشته باشند.

نظر شما
پرونده ویژه