از اولین فروردین؛

«جالبه بدونید» روی آنتن شبکه امید می رود

۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۴:۵۴
کد خبر: ۱۱۴۶۳۱۷
برنامه‌ «جالبه بدونید» ، با هدف ارتقای سطح دانش و آگاهی افراد جامعه به ویژه نسل نوجوان و بالا بردن اعتماد به نفس شخصی ،اجتماعی و ترویج علم و احیای تفکر علمی با نگاه و اثر گذاری به جنبه‌های تفکر خلاقانه، توانایی حل مساله، خودآگاهی و .. از اول فروردین 1400 از شبکه امید پخش می شود.

به گزارش  برنا؛ این برنامه تلفیقی از مفاهیم علمی و اطلاعات عمومی را با زبانی ساده و در فضایی صمیمی به مخاطبان خود ارائه  می دهد. موضوعات برنامه با در نظر گرفتن عموم مخاطبان  برای رده های سنی مختلف سنی (۹ سال تا ۹۰ سال) با نگاهی ویژه و جامع به نسل نوجوان و در قالب طنز لحظات شاد و ماندگاری را  در ذهن مخاطب رقم می زند.

تفاوت مهم «جالبه بدونید» با سایر برنامه‌ی تولید شده در این زمینه، از نظر ساختاری می‌باشد، «جالبه بدونید» برنامه‌‌ی ترکیبی است که در فضای کروماکی و دکوری مجازی تولید می‌شود که در خلال برنامه با استفاده از استاپموشن، گرافیک‌های متفاوت و موشن‌گرافیک مربوط به موضوع هر برنامه و حضور کارکتر انیمیشنی “فرمان” که در ارتباط با مجری و بخش نمایشی برنامه هست، به تصویر کشیده می‌شود.

«جالبه بدونید» با رویکردی جدید در تلویزیون از دسته برنامه هایی است که مخاطبان خوبی خواهد داشت و به دلیل جاذبه ای که در کار وجود دارد ارتباط و تاثیر پذیری با آن بیشتر است.

این برنامه به تهیه‌کنندگی عرفان قاسمی، کارگردانی و نویسندگی امید طالع پور، و با ارای عرفان قاسمی و فاطمه محمدی فر با محتوایی متفاوت و جذاب در قالب برنامه‌ی‌‌ای آموزشی با فضای طنز گونه و ساختاری مجازی در حال تولید است و  از اول فروردین 1400 مصادف با ایام نوروز هر شب ساعت 21:45 از شبکه امید پخش خواهد شد.

 

نظر شما