مصاحبه ویژه؛

نمایش خانگی با تلویزیون قابل مقایسه است یا خیر؟!/باخت تلویزیون به شبکه نمایش خانگی به چه قیمتی؟

۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۶۵۰۹
نمایش خانگی با تلویزیون قابل مقایسه است یا خیر؟!/باخت تلویزیون به شبکه نمایش خانگی به چه قیمتی؟
آرش قادری که در بحث فیلم و سریال سازی موفق عمل کرده است و سبک و سیاق خاص خودش را دارد در خصوص تفاوت های شبکه نمایش خانگی و رسانه ملی با خبرگزاری برنا به گفت و گو پرداخت که به شرح زیر است.

آرش قادری نویسنده و کارگردان در این خصوص که  با توجه به پیشرفت شبکه نمایش خانگی تلویزیون چگونه می تواند مخاطبین خودش را حفظ کند؟ به خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: به نظر من تلویزیون باید برنامه های جذابی تولید کند و با شبکه نمایش خانگی رقابت کند چرا که رقابت معنی جز این ندارد در واقع هیچ فرقی هم نمی کند که کدام یک باید خود را بالا بکشند هر دو رسانه باید قوی عمل کنند.

او ادامه داد: رقابت یعنی یک بستر مشترک برای جذب مخاطب است. در واقع هر دو طرف باید فعال تر عمل کنند و برای مخاطب جذابیت داشته باشند حال می خواهد محصول صنعتی باشد یا فرهنگی .قاعدتا مخاطب زمانی که قدرت انتخاب دارد اثری را که بیشتر می پسندد انتخاب می کند. اگر تلویزیون نتواند کارهای جذاب تولید کند یا اینکه معیار جدیدی برای  شبکه نمایش خانگی و تلویزیون مشخص نشود در این کشاکش شبکه نمایش خانگی برنده می شود.

این نویسنده و کارگردان تصریح کرد: هر بستری که امکان انتخاب دهد باعث می شود رقابت به نفع طرفی باشد که در هر زمینه ای اثر تولید شده برای مخاطب اش جذابیت و کارآیی دو چندانی دارد.

او در پایان اظهار کرد: من امیدوار هستم این بستر برای همه یکسان شود و افراد در بستری فعالیت کنند که قابلیت رقابت نداشته باشد. به طور کل نمی توان سریال های تلویزیون را با سریال های نمایش خانگی مقایسه کرد به این دلیل که معیار های ساخت و تولید آن ها متفاوت است و مشترک نیستند و حتی نمی توان آن ها را با هم مقایسه کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز