«شبه قاره» بررسی می کند؛

صلح هند و چین در هیمالیا

۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۰۱:۵۷:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۶۵۷۹
برنامه این هفته «شبه‌ قاره» The Subcontinent شبکه پرس‌ تی‌ وی به توافق اخیر چین و هند برای خروج همزمان نیروهای نظامی شان از مناطق مرزی مورد مناقشه در ارتفاعات هیمالیا اختصاص دارد.

به گزارش برنا، برنامه «شبه قاره» به تهیه کنندگی حسین مهدیان و اجرای محمد جان حسین به چندین درگیری مرگبار در مناطق مرزی چین و هند میان نیروهای این دو کشور قبل از توافق صورت گرفته می پردازد و این موضوع را در بوته نقد قرار می دهد که بعد از توافق بین دهلی ‌نو و پکن، آیا اوضاع در این منطقه تغییر خواهد کرد؟

کیندو خو، همکار ارشد موسسه Pangoal چین و ویلیام جونز، متخصص هوش اجرایی به عنوان کارشناسان این قسمت برنامه «شبه قاره» به سوالاتی همچون اگر توافق جدید به راحتی اجرا شود گام بعدی در روابط کشورها چیست؟ و این که آیا صلح پایدار بین این دو کشور می تواند روابط دهلی نو با پاکستان را بهتر کند؟ و واکنش ایالات متحده در برابر این صلح چگونه خواهد بود؟ پاسخ می دهند.

برنامه «شبه قاره» روز جمعه ساعت ۱۷ به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می شود و تکرار این برنامه شنبه ساعت ۱۰:۰۰ و یکشنبه ساعت ۰۷:۰۰، دوشنبه ساعت ۱۴:۰۰ و سه شنبه ساعت ۱۲:۰۰و ساعت ۲۳:۰۰ است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز