نمایش توانمندی های ایران در صنعت چوب در«بازار»

۱۳۹۹/۱۲/۱۵ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۶۵۸۲
شبکه هیسپان تی وی در این قسمت از برنامه «بازار» به معرفی صنعت چوب در ایران و کارخانه های فعال در این حوزه می پردازد.

به گزارش  برنا، برنامه «بازار» که در هر هفته به سراغ یکی از صنایع ایران و معرفی آن به مخاطبان جهانی این شبکه می رود، در این قسمت ضمن معرفی صنعت چوب در ایران، کاربردهای متنوع این ماده ارزشمند و نحوه فرآوری آن را برای مخاطبان اسپانیایی زبان هیسپان تی وی به تصویر می کشد.

کریستینا لیوا مجری «برنامه بازار» ضمن اشاره به ویژگی های چوب از قبیل سازگاری با محیط زیست، دوام بالا و تامین انرژی گرمایی، به دستاوردهای متخصصان ایران در ساخت کارخانه های مختلف و تجهیزات پیشرفته به منظور فرآوری این ماده باارزش می پردازد و نشان می دهد که چگونه ایران توانسته با اتکا به دانش و توانایی های بومی و علی‌رغم همه تحریم های بین‌‎المللی، به دستاوردهای بزرگی در این صنعت نایل شود.

در این برنامه همچنین مخاطبان برنامه به استان مازنداران سفر خواهند کرد و با روند تولید کاغذ در کارخانه چوب این استان آشنا خواهند شد. معرفی شرکت پاکچوب در استان سمنان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان فرآورده های چوبی نیز از دیگر بخش های این برنامه خواهد بود.

«بازار» تولید شبکه پرس تی وی است و با اجرا و زبانگردانی اسپانیایی برای بینندگان شبکه هیسپان تی وی آماده می شود. کریستینا لیوا اجرای برنامه «بازار» را بر عهده دارد و پنجشنبه ساعت 4:30 بامداد، به وقت تهران از این شبکه پخش می شود. تکرار برنامه نیز همان روز ساعات9:30 ،13:00و 18:30 و روز  جمعه ساعات 2:30 و16:30 بازپخش  می شود.

 

نظر شما