بررسی تشدید اقدامات نظامی آمریکا؛

ماجراجویی جدید جو بایدن در آفریقا

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۴:۱۹:۲۸
کد خبر: ۱۱۴۸۵۵۳
شبکه پرس تی وی با پخش برنامه «آفریقا امروز» (Africa Today) به ماجراجویی های جدید آمریکا در قاره آفریقا و قصد جو یایدن برای استفاده از قدرت نظامی جهت پیگیری سیاست های امپریالیستی این کشور در قاره سیاه می پردازد.

به گزارش برنا، برنامه این هفته «آفریقا امروز» با اجرای مبارک هنیا در گفت و گو با نتفا فریمن، عضو کمیته هماهنگی اتحاد سیاه برای صلح و جولیوس امبالوتو، کارشناس مسائل آفریقا ادامه و تشدید سیاست های سلطه طلبانه آمریکا توسط دولت جو‌ بایدن در قاره آفریقا را به بهانه اعزام کشتی نیروی دریایی ایالات متحده به آفریقای شرقی مورد نقد و بررسی قرار می‌ دهد.

این برنامه همچنین به تشدید حملات تروریستی در مناطقی که نیروهای آمریکا در آن حضور دارند و تشدید تنش ها و رقابت ها میان این کشور و چین برای حضور در آفریقا می‌ پردازد.

برنامه «آفریقا امروز» به تهیه‌ کنندگی عاطفه سادات دربندی دوشنبه 18 اسفند ساعت 11:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 00:00، سه شنبه ساعت 07:00 و 16:00، چهارشنبه ساعت 21:00، پنجشنبه ساعت 12:00 و جمعه ساعت 08:00 روی آنتن خواهد رفت.

 

نظر شما