برنامه های نوروز ۱۴۰۰؛

نوروزی های شبکه امید اعلام شد/ شبکه امید، امید نوجوانان در نوروز/ از پخش اولین سریال تولیدی شبکه تا برنامه های ترکیبی متنوع

۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۶:۵۵
کد خبر: ۱۱۴۹۰۳۷
نوروزی های شبکه امید اعلام شد/ شبکه امید، امید نوجوانان در نوروز/ از پخش اولین سریال تولیدی شبکه تا برنامه های ترکیبی متنوع
«زنگ آخر»، «از بیست»، «خانواده امید» و «بازی ویزیون» از جمله برنامه های نوروز 1400 شبکه امید هستند.

به گزارش برنا، «زنگ آخر»، «از بیست»، «خانواده امید» و «بازی ویزیون» از جمله برنامه های نوروز 1400 شبکه امید هستند که تصویربرداری برخی به پایان رسیده است و برخی هنوز در حال ضبط هستند.

شبکه امید همچنین برنامه های ویژه دیگری برای ایام نوروز تدارک دیده است که در روزهای آینده اعلام خواهد شد.  

«زنگ آخر» اولین سریال تولیدی شبکه

مجموعه نمایشی «زنگ آخر» به کارگردانی کریم رجبی و تهیه کنندگی علیرضا نظارت برای پخش در ایام نوروز پیش بینی شده است که تلاش دارد آموزش را همراه با طنز ارائه دهد.

این مجموعه نمایشی که با فضای فانتزی به مسائل نوجوانان پرداخته به موضوعات مختلفی شامل مدگرایی، فضای مجازی، آموزش و پرورش و... ورود کرده است و از بیانی طنز برای آنها استفاده شده است.

در این مجموعه بازیگرانی چون سیاوش قاسمی، داوود منفرد، مجید شهریاری و... به ایفای نقش می پردازند و از چهره های جدید و نوجوانان مستعد هم بهره گرفته شده است. این مجموعه ویژه نوروز در ۱۳ قسمت در نوروز ۱۴۰۰ پخش می شود.

ایرانگردی با «خانواده امید»

مجموعه تولیدی «خانواده امید» از ابتدای فروردین روی آنتن می رود و به کارگردانی و تهیه کنندگی هومن ستوده ساخته شده است. «خانواده امید» با محور چهار و خواهر و برادر ساخته شده که دو نفرشان بهار و کیان نوجوان های این خانواده هستند و هر بار بنا به سوژه ای با دوست و آشنایی که کارشناس برنامه است دغدغه هایشان را مطرح می کنند.

خانواده امید قرار است در ایام کرونا و محدودیت سفرها میزبان اقوام مختلف ایرانی باشند و از طریق کارشناسان قومیت های مختلف، تجربه های جدیدی در زمینه آموزش آشپزی، صنایع دستی، موسیقی و رسوم هر فرهنگ کسب کنند. در این تجربه ها خودشان وارد میدان شده و طی یک فرایند نمایشی با مهمان همراه می شوند.

«خانواده امید» در ایام نوروز در ۱۳ قسمت روی آنتن می رود و میزبان ۱۳ استان کشور خواهد شد و نوجوانان می توانند ویژگی هایی مهارتی و عملی از هر استان را شاهد باشند.

معرفی به روزترین بازی ها در «بازی ویزیون»

برنامه «بازی ویزیون» از برنامه های روتین شبکه است که در ۱۳ قسمت و به شکل ویژه برای ایام نوروز ساخته می شود و با تغییراتی در ساختار معرفی بازی ها و گیم ها به پخش می رسد.

این برنامه در هر قسمت آیتم های مختلفی دارد که طی آن به معرفی ترفندها و بازی های رومیزی و کامپیوتری اختصاص پیدا کرده است.

یک تفاوت ویژه این برنامه با آثار مشابه هم این است که در هر قسمت با حضور بازی کننده ها، هر بازی به شکل عملی نمایش داده می شود و توضیح بازی ها صرفا توسط کارشناس انجام نمی شود.

«بازی ویزیون» به تهیه کنندگی احسان فروغی و سردبیری مصطفی صادق محمدی یک برنامه تخصصی درباره بازی هاست که مخاطبان نوجوان می توانند با بازی های مورد علاقه خود از طریق این برنامه آشنا شوند.

محورهای گام دوم انقلاب در قالب «از بیست»

«از بیست» یک برنامه ترکیبی است که نوجوانان در آن نقش اصلی را بر عهده دارند و مجری بازیگران برنامه هستند.

این برنامه در سوژه ها و موضوعات سراغ محورهای بیانیه گام دوم انقلاب رفته است و در هر قسمت در آیتم های مختلفی به سوژه و دغدغه مورد نظر می پردازد.

از جمله آیتم های «از بیست» مصاحبه های نمایشی با نوجوانی دانشمندان و بزرگان ایران در دل تاریخ است که سراغ افرادی نظیر ابن سینا می رود و از حال و روز آنها می پرسد.

«از بیست» به تهیه کنندگی حسین لطفی نیک این روزها در حال ضبط و تصویربرداری است و طی ۱۰ قسمت، از ۲۹ اسفند روی آنتن می رود.

شبکه امید همچنین ویژه برنامه های دیگری را تدارک دیده است که به زودی معرفی خواهد شد.

نظر شما