مهدی فرجی:

سعی کردیم «نون خ ۳» کامل‌تر از فصل‌های قبل باشد / مردم این سریال را می‌پسندند

۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۱۰:۵۷:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۹۵۷۰
سعی کردیم «نون خ ۳» کامل‌تر از فصل‌های قبل باشد / مردم این سریال را می‌پسندند
مهدی فرجی با اشاره به اینکه سریال «نون خ» در فصل‌های قبل در جذب مخاطب بسیار موفق بوده تأکید کرد که عوامل تولید سعی کرده‌اند فصل سوم این سریال کامل‌تر از فصل‌های قبل باشد.

مهدی فرجی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «نون خ 3» در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: خوشبختانه مردم از فصل‌های قبلی سریال «نون خ» به خوبی استقبال کرده‌اند و فکر می‌کنم این استقبال را در فصل سوم نیز شاهد باشیم. تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «نون خ 3» به طور کامل انجام شده و این سریال در حال حاضر آماده نمایش است. تیزرهای آن از شبکه یک پخش شده و در ایام نوروز از این شبکه پخش خواهد شد.

فرجی خاطرنشان کرد: خوشبختانه برای ساخت فصل سوم سریال «نون خ» با مشکلاتی که در سال گذشته مواجه شدیم و نتوانستیم ضبط قسمت‌های پایانی را انجام دهیم مواجه نشدیم و تصویربرداری سریال بدون هیچ مشکلی انجام شد.

او افزود: کار در دوران شیوع کرونا به مراتب سخت‌تر از همیشه است و وظایفی بیشتری بر عهده عوامل تولید و به خصوص تهیه‌کننده قرار می‌گیرد. تصویربرداری این سریال 5 ماه به طول انجامید و در این مدت با سخت‌گیری‌های لازم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حتی حضور پزشک در سر صحنه خوشبختانه هیچ یک از عوامل به بیماری کرونا مبتلا نشد و ما بدون هیچ مشکلی در این زمینه کارمان را به پایان رساندیم.

این تهیه‌کننده در پایان تأکید کرد: تمام تلاش ما این بود که فصل سوم «نون خ» کامل‌تر از دیگر فصل‌ها باشد و با بررسی نقاط قوت و ضعف فصل‌های قبل سعی ما بر این بود که این فصل بیش از دیگر فصل‌ها مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. فکر می‌کنم مردم «نون خ 3» را ببینند و بپسندند. امیدوارم که امسال در ایام نوروز مخاطبان از دیدن این سریال لذت ببرند.

نظر شما