همایون ارشادی:

سال ۱۴۰۰ سریال‌سازی از سینما پیشرفت بیشتری خواهد داشت / «همبازی» به سنت‌های قدیمی می‌پردازد

۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۰۵:۵۳:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۹۷۰۸
سال ۱۴۰۰ سریال‌سازی از سینما پیشرفت بیشتری خواهد داشت / «همبازی» به سنت‌های قدیمی می‌پردازد
همایون ارشادی با اشاره به اینکه در سال گذشته تعطیلی سینماها ضربه‌ای جدی به سینما وارد کرد تأکید کرد که سال 1400 سریال‌سازی از سینما پیشرفت بیشتری خواهد داشت.

همایون ارشادی بازیگر سینما و تلویزیون که امسال مجموعه تلویزیونی «همبازی» با بازی او در ایام نوروز از شبکه دو سیما پخش می‌شود در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: در این سریال نقش پدر یک خانواده را بازی می‌کنم که بزرگ خانواده است و به نوعی در اختلافات خانوادگی نقش میانجی‌گر را ایفا می‌کند و سعی دارد اختلافات را حل کند.

ارشادی خاطرنشان کرد: سریال «همبازی» یکی از سریال‌های نوروز 1400 است و با وجود اینکه فضای طنز ندارد و به نوعی می‌توان فضای آن را جدی دانست فکر می‌کنم از آثار خوبی باشد که مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. البته من فقط فیلمنامه‌ آن را خوانده‌ام و می‌توانم بگویم قصه جذابی دارد و نمی‌دانم در تدوین چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود. تا زمانی که فیلم آماده نمایش نشده نمی‌توان درباره کیفیت آن اظهار نظر کرد چرا که بارها دیده‌ام آنچه که تدوین و آماده نمایش شده با آنچه که پیش‌تر فکر می‌کردیم متفاوت است.

او افزود: به طور کل می‌توانم این سریال را اثر جذابی بدانم و فکر می‌کنم موضوعاتی مثل مسائل خانوادگی و سنت‌های قدیمی که در آن مطرح می‌شود همیشه برای مردم جذاب بوده و در این سریال نیز از عناصر مهم و جذاب به حساب می‌آید.

این بازیگر در ادامه درباره ادامه تولید آثار سینمایی و تلویزیونی گفت: ویروس کرونا آنقدر مرموز است که نمی‌توان درباره اینکه دقیقاً افراد کجا و به چه شکل به این بیماری مبتلا شده‌اند اظهار نظر کرد اما قطعاً برای بازیگران در زمان فیلمبرداری خطر ابتلا به این بیماری تا حدی بیشتر از سایر عوامل است. در این یک سالی که شاهد شیوع ویروس کرونا بودیم در چند اثر ایفای نقش کردم و به نظرم نمی‌توان انتظار داشت که تولیدات به طور کامل متوقف شوند و تنها راه چاره در این بین رعایت نکات بهداشتی است.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «از یادها رفته» در ادامه اظهاراتش درباره وضعیت سینما در سال آینده گفت: با تعطیلی طولانی مدت سینماها و از طرفی کاهش امکان اکران فیلم‌ها تولید سریال در کشور افزایش پیدا کرد و فکر می‌کنم در سال 1400 هم همین وضعیت را شاهد باشیم و به نوعی می‌توان پیش‌بینی کرد که سال 1400 سریال‌سازی در کشور ما به مراتب پیشرفت بیشتری نسبت به سینما خواهد داشت. به احتمال زیاد در سال آینده شاهد ساخت سریال‌های زیادی خواهیم بود که همین الآن هم تصویربرداری برخی از این آثار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است.

ارشادی در پایان گفت: اواخر سال 1399 سریال «جلال 2» با بازی من پخش شد که البته من این سریال را ندیدم و از نتیجه کار خبری ندارم اما زمان پخش این سریال بازخوردهای جالبی را شاهد بودم. پیشنهادات بسیاری به من شده و حتی می‌توانم بگویم نسبت به دوران پیش از کرونا با پیشنهاداتی که دارم گویا تولیدات بیشتر شده و این برایم بسیار جالب است و دلیل آن را نمی‌دانم. بیشتر پیشنهاداتی که برای سال آینده دارم سریال هستند و البته چند فیلم سینمایی هم به من پیشنهاد شده که مشغول بررسی آن‌ها هستم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز