با حضور کارشناسان در استودیوی رادیو؛

رادیو سلامت «پاسخگو»ی سوالات تغذیه شهروندان می شود

۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۳:۴۴:۵۸
کد خبر: ۱۱۴۹۷۱۷
برنامه «پاسخگو» هر روز ساعت 8 و 15 دقیقه صبح روانه رادیو سلامت می شود و روزهای یکشنبه و سه شنبه اختصاص به موضوع تغذیه و راهکارهای تقویت سیستم ایمنی دارد.

به گزارش برنا، موسی نظری، تهیه کننده برنامه پاسخگو در روزهای یکشنبه و سه شنبه توضیح می دهد: این برنامه هر روز پخش می شود و ما روزهای یکشنبه و سه شنبه با حضور کارشناسان به موضوعات تعذیه می پردازیم. کارشناسان برنامه درباره ویتامین ها، پروتینین ها، کربوهیدرات ها و ... صحبت می کنند. همچنین در این برنامه می گوییم چطور می توان به وزن ایده آل رسید یا برای پیشگیری از چاقی باید چه کار کرد. همچنین آموزش های لازم برای تقویت سیستم ایمنی هم داده می شود تا مخاطبان بدانند چطور ایمنی بدن شان را تقویت کنند تا درگیر بیماری های متفاوت نشوند. مجری کارشناس برنامه هم زهرا حاجی زاده است.

برنامه پاسخگو صبح ها در دیگر روزهای هفته (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر پخش می شود و پاسخگوی سئوالات مردم با محوریت سلامت و کرونا است. روزهای شنبه و دوشنبه مجری کارشناس دکتر لیلا رحیمیانی و روزهای چهارشنبه مجری کارشناس دکتر کیانا فرهی هستند. همچنین هر روز در ابتدای برنامه کارشناس مجری سر فصل برنامه را مطرح می کند و بعد از آن مردم می توانند سئوالاتی که متناسب با سر فصل برنامه دارند، بپرسند تا پاسخ هایشان را دریافت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز