در رادیو فرهنگ می شنویم؛

آهنگساز «کوچه شب» مهمان «نیستان» می شود

۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۰۹:۲۳:۲۱
کد خبر: ۱۱۵۰۰۳۷
دکتر جهانشاه برومند (ویولونیست)با حضور در برنامه نیستان رادیو فرهنگ درباره فعالیت های هنری و آخرین آلبوم از آثارش می گوید.

به گزارش برنا، یک صبح برفی در دومین ماه سرد‌ترین فصل سال، کودکی در خانواده‌ای اهل فرهنگ و ادب دیده به جهان گشود که بعد‌ها صدای سازش گرمابخش وجود‌ها شد و نوای ویلونش تار و پود دل‌ها را لرزاند و پنجشنبه شب۲۱ اسفندماه این ویولونیست مهمان برنامه « نیستان» است تا شنوندگان رادیو فرهنگ بیشتر با وی و آثارش آشنا شوند

جهانشاه برومند، پریودنتولوژیست و ویولونیست تاکنون آلبوم‌های زیادی با نام‌های آبی آرام موج، برگ‌ریزان، بوی کوچه باغ‌ها، چشم به راه، همنوازی بداهه، همزبان، خاطره، نوای آشنا، سرشار از خاطره، ترنم ۲، زنده در یاد و… منتشر کرده است و در این برنامه به معرفی آلبوم «کوچه شب» با اشعار بیژن ترقی و ادیب برومند، آهنگسازی خود وی ، آواز حسین خواجه امیری و خوانندگی علیرضا فریدون پور  می پردازد. 

جهانشاه برومند که طی سالهای گذشته آلبوم ها و آثار موسیقایی متعددی را در حوزه موسیقی ایرانی منتشر کرده درباره انگیزه ها و دغدغه های خود برای تولید آلبوم «کوچه شب» در این برنامه توضیح  می دهد. 

همچنین فریدون احتشامی نوازندگی بخش هایی از این آلبوم را برعهده داشته و  قطعه «دریغا» که سالار عقیلی آن را اجرا کرده و وی تنظیم آن را برعهده داشته است. 

برنامه «نیستان» ساعت ۲۲ به تهیه‎کنندگی وحید رستگاری و همراهی  یلدا احتشامی ، گویندگی  فاطمه رکنی و اجرای کارشناسی رضا مهدوی  از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز پخش می‌شود.

 

نظر شما