با پیشنهاد خلاقانه «سگ ها و گربه ها»؛

پخش اعترافات سیاستمداران از تلویزیون

۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۲:۲۱:۳۴
کد خبر: ۱۱۵۰۲۲۱
برنامه این هفته «سگ ها و گربه ها» شبکه پرس تی وی یک پشنهاد جالب و شنیدنی دارد؛ این برنامه آمادگی دارد تا اعترافات همه سیاستمداران را بشنود، به این امید که احساس گناه مثل خوره اعماق وجودشان را نخورد و نخراشد.

به گزارش  برنا، برنامه این هفته «سگ ها و گربه ها» به تهیه کنندگی مهدی عرب نگاهی طنز دارد به اعتراف اهالی سیاست به اشتباهات گذشته شان و پیشنهاد می دهد که فیلم های اعترافات خود را پس از ضبط، برای پخش به این برنامه ارسال کنند تا در نوبت نمایش قرار گیرد. 

لمبیت اوپیک مجری «سگ ها و گربه ها» به بهانه اعترافات اخیرا بوریس جانسون که دواطلبانه پا جلو گذاشته و  گفته: «من از روزنامه نگاری برای فعالیت سیاسی خارج شدم و از دورانی که به روزنامه نگاری اشتغال داشتم احساس گناه می‌کنم زیرا از طریق این حرفه به مردم حمله می ‌کردم بدون اینکه خودم را جای آنها بگذارم» علاوه بر پیشنهاد به سایر سیاستمداران برای اعتراف و رهایی از عذاب وجدان، ادعا دارد که در همین مدت کوتاه، انبوهی از سیاستمداران غرب و شرق عالم با برنامه تماس گرفته اند و خواسته اند تا به اعترافات شان گوش کنیم و برای مخاطبان مان پخش کنیم.

برنامه «سگ ها و گربه ها» پنج شنبه ساعت 21:00به وقت تهران روی آنتن شبکه پرس تی وی می‌رود و بازپخش آن روز جمعه ساعت 07:00 و 14:00 و شنبه ساعت 00:00 و 12:00 و روز یکشنبه ساعت19:00 است.

 

نظر شما