تئاتر هفته؛

آخر هفته کجا، چه نمایشی ببینیم؟

۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۰۳۲۶
آخر هفته کجا، چه نمایشی ببینیم؟
تئاترهایی که به شما پیشنهاد می کنیم تا آخر هفته ببینید.

فیلم‌تئاتر «میهمان غار»

فیلم‌تئاتر «میهمان غار»، به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم(ص) در پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نمایش داده می‌شود.

 «میهمان غار» آخرین اکرانِ گام دوم طرح «نمایش‌نما» در سال ۱۳۹۹ است که به مناسب عید سعید مبعث، روزهای ۲۰ و ۲۱ اسفند در پایگاه اینترنتی کانون به نشانی th.kpf.ir به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

نمایش «میهمان غار» به نویسندگی فروغ افشاریان‌زاده و علی‌اکبر حلیمی و کارگردانی علی‌اکبر حلیمی با حمایت مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری در سال ۱۳۹۱ تولید شد.

داستان این نمایش که منتخب پانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک نیز شده بود، در غار ثور نزدیک شهر مکه اتفاق می‌افتد. عنکبوت‌ها و کبوتری که در ورودی غار لانه دارند، با خفاشی سیاه که قصد بیرون کردن آن‌ها را از غار دارد، درگیر هستند. یک روز خبردار می‌شوند که پیامبر خدا حضرت محمد(ص) از شر دشمنان، پنهانی قصد سفر و هجرت به شهر مدینه را دارند و در میانه راه تصمیم گرفتند در غار ثور پنهان شوند. عنکبوت‌های غار و کبوتر مأمور نجات جان پیامبر می‌شوند و...

بازی دهندگان و صداپیشگان عروسک‌های این نمایش را مژگان علیپور، پریا عباسی، میترا ظریف، اکرم عباسی، شکوفه علیزاده، فاطمه یعقوبی، فاطمه فیروزیان، وجیهه کارگر، غلامرضا محمدی و زنده‌یاد رضا رضاپور بر عهده داشتند.

همچنین فرشته ابراهیمی به‌عنوان طراح صحنه و عروسک، اکرم عباسی به‌عنوان طراح و دوخت لباس، غلامرضا محمدی به‌عنوان طراح نور، طاهره عرفانی به‌عنوان طراح پوستر و بروشور و عکاس با این گروه همکاری داشتند.

 

900551

 

همه چیز می گذرد تو نمی گذری

مکان:پردیس تئاتر شهرزاد - سالن صنوبر

 زمان: ۱۷ تا ۲۷ اسفند

نویسنده:   محمد چرم‌شیر

طراح:  نازلی اسدی

کارگردان:   محمدرضا حیدری

بازیگران:   محمدرضا حیدری

دستیاران کارگردان:  نازلی اسدی، رضا طالبی زاده آهنگساز و نوازنده:  مهدی کرمی طراح صحنه:   محمدرضا حیدری طراح گریم و مجری گریم:  نازلی اسدی طراح لباس:  نازلی اسدی طراح نور و مجری نور:  رضا طالبی زاده مدیر صحنه و دستیار صحنه:  حسین سناسیری طراح پوستر و بروشور:  بهنوش بهزادیان تهیه شده:  با حمایت مجموعه هنری نقطه کور و آقای نیما هاشمی

خلاصه: دلقکی سوار بر اسبی پشت و رو در تاریخ معلق می شود.

نمایش «همه چیز می گذرد تو نمی گذری» سال ۱۳۹۷ در شهر کرمان تولید شده و در سی مین جشنواره فجر استانی، جوایز

 

88409_hamechiz5_image.a050e5

 

 

پدر

مکان:خانه نمایش مهرگان (سالن شماره ۲)

تاریخ: ۱۹ تا ۲۸ اسفند

نویسنده:   آگوست استریندبرگ

مترجم:  فتاح محمدی

کارگردان:  یوسف محمدی

بازیگران:  یوسف محمدی  علی ایزدی  امیر حسین سید اسماعیل  مریم جمالی امین ظریف نگر پریسا غیاثوند  نازنین امیری

تهیه کننده:  یوسف محمدی

طراح صحنه و لباس:  زهرا محمدی طراح چهره پردازی:   ملیکا رمضانی نور، صدا و انتخاب موسیقی:  احمد احمدی دستیار کارگردان و برنامه ریز:  شهاب شهبازی منشی صحنه و مدیر صحنه:  صوفیا محمدخانی مدیر تولید و امور اجرایی:   امیر حسین سید اسماعیل طراح گرافیک و سازنده تیزر:   مسیح کامرانی مدیر تبلیغات و روابط عمومی:  مرضیه کاظمی عکاس:  پیام احمدی کاشانی، مرضیه کاظمی مجری طرح:  سعید سلیقه محصول:  گروه هنری رخداد

خلاصه: آدما خودشون تصمیم میگیرن کار به کجا برسه؟

 

64457_تبلیغات پدر.a050e5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز