شورای پروانه نمایش «مصلحت» دید «لاله» اکران شود

۱۳۹۹/۱۲/۲۱ - ۱۲:۱۸:۲۲
کد خبر: ۱۱۵۰۶۸۹
شورای پروانه نمایش «مصلحت» دید «لاله» اکران شود
شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی با صدور پروانه نمایش دو فیلم «مصلحت» و«لاله» موافقت کرد.

به گزارش برنا، شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم های: « لاله » به تهیه کنندگی مشترک  پروانه پرتو و تورج منصوری وکارگردانی اسدالله نیک نژاد و « مصلحت» به تهیه کنندگی محمد رضا شفاه و کارگردانی حسین دارابی موافقت کرد.

فیلم سینمایی «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه، نخستین محصول سینمایی مشترک حوزه هنری و سازمان اوج بوده که در باشگاه فیلم سوره تولید شده و یکی از فیلم‌های کنجکاوی‌برانگیز جشنواره امسال است.

فیلم «مصلحت» که داستانی پلیسی- جنایی دارد و در اواخر دهه ۵۰ می‌گذرد، با بازی فرهاد قائمیان، وحید رهبانی، مهدی حسینی‌نیا، مجید نوروزی، امیر نوروزی، سهی‌بانو ذوالقدر، مهدی فریضه، علی دل‌پیشه و نازنین فراهانی روز چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه سانس عصر برای اهالی رسانه اکران خواهد شد.

 فیلم سینمایی «لاله» به نویسندگی و کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد آماده نمایش شد.

فیلم سینمایی «لاله» با حضور بازیگران ایرانی و به زبان انگلیسی ساخته شده و قرار است در زمان اکران در ۲ نسخه جداگانه، به زبان انگلیسی همراه با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی به نمایش دربیاید.

سارا امیری، سام قریبیان، ایرج نوذری، نیکی کریمی، میترا حجار، محمد صادقی، امیرعلی دانایی، همایون ارشادی، آزیتا حاجیان، لیلا اوتادی، محمود اردلان، ژوبین رهبر، پیام اینالویی، بهرام حیدری و محمد متوسلانی بازیگران این فیلم هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز