پاسخگویی به بیش از ۴۶ هزار سوال در # دین

۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۰۳:۰۲:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۱۰۱۲
پاسخگویی به بیش از ۴۶ هزار سوال در # دین
برنامه هشتگ دین با پاسخگویی به بیش از ۴۶ هزار سوال در حوزه های مختلف دینی و معارفی در مسیر ارتقای آگاهی عمیق تر تعالیم دینی گام بر می دارد.

به گزارش برنا، برنامه هشتگ دین با پاسخگویی به بیش از ۴۶ هزار سوال در حوزه های مختلف دینی ومعارفی برای کسب دانش عمیق‌تر تعالیم دینی دریچه جدیدی برای مخاطبان در عرصه فضای مجازی وتلویزیون گشوده است .

تهیه کننده برنامه «هشتگ دین»، (# دین) با بیان اینکه این برنامه با بررسی سؤالات ارسالی مخاطبان در فضای مجازی، دریچه ای برای پاسخ به دانستن عمیق تر و اصولی تر تعالیم و مفاهیم دینی گشوده است، گفت: این برنامه از آبان ۹۸ روی آنتن رفته و در ۵ حوزه به سئوالات تاریخ، قرآن، احکام، اخلاق اسلامی و عقائد پاسخ می‌دهد.

رضا فهیمی به پاسخگویی به سوالات مخاطبان در فضای مجازی برنامه اشاره کرد و افزود: از طریق نشانی فضای مجازی برنامه در ایتا، سروش، واتساپ و اینستاگرام، از شروع برنامه تاکنون به ۴۵ هزار سئوال پاسخ داده شده و هزار و ۴۰۰ سئوال هم در تلویزیون مورد بررسی و پاسخ‌دهی قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: تمام سئوالات پس از پخش برنامه در آپارات وصفحات برنامه در اینستاگرام، ایتا، سروش و واتساپ بارگذاری می شود.

تهیه کننده برنامه هشتگ دین یکی از ویژگی های برنامه را تک موضوعی نبودن آن برشمرد و گفت: در هر برنامه به ۷ سئوال در موضوعات ۵گانه مطروحه، بصورت گرافیکی پاسخ داده می شود.

فهیمی زمان پخش برنامه را از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۳:۰۵ عنوان کرد و افزود: به تازگی آیتمی به برنامه اضافه شده که مربوط به روزهای پنج شنبه و جمعه است و پخش آن به زودی آغاز می شود.

وی گفت: در بخش جدید، بینندگان در هنگام طرح سئوال، نام مرجع دینی خود را ذکر می کنند و ما پاسخ سئوالات را از نمایندگان مراجع جویا می شویم. حجج اسلام وحید پور، سعیدی، رضایی اصفهانی، ملکی، رستم نژاد، جباری، و دکتر میرباقری از کارشناسان برنامه «هشتگ دین» هستند.

این‌ برنامه با اجرای عبدالرضا رضوی و علی اسماعیلی روی آنتن می رود و دبیر علمی آن هم محمدعلی باوی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز