ویژه برنامه‌های نورز ۱۴۰۰ در شبکه امید؛

«فیلمستون» و «لاک پشت های نینجا» برای امید نوجوانانه

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۰۸:۵۷:۱۳
کد خبر: ۱۱۵۱۹۰۷
هر سال و به مناسبت ایام سال نو و تعطیلات نوروزی، شبکه امید ویژه برنامه تحویل سال، برنامه‌های نوروزی شاد، سریال‌ها، فیلم‌های سینمایی و مستندهای مختلفی را روی آنتن می‌برد.

به گزارش  برنا؛ امسال نیز با توجه به تعطیلی آموزش مجازی در ایام نوروز و محدودیت‌های کرونایی، شبکه امید برنامه‌های متنوع و مفصلی را برای پر کردن اوقات فراغت نوروزی دانش‌آموزان در نظر گرفته است که در ادامه توضیحات بیشتری از این برنامه‌ها ارائه می‌شود.

برنامه‌های تولیدی

خانواده امید

برنامه ترکیبی و تولیدی «خانواده امید» به تهیه‌کنندگی «هومن ستوده» که پخش آن از آبان 99 آغاز شده بود، در ایام تعطیلات نوروز نیز از ساعت 20 به مدت 57 دقیقه از شبکه امید پخش خواهد شد. خانواده امید در ایام نوروز با حضور مهمانان ویژه به معرفی فرهنگ، هنر و موسیقی اقوام مختلف ایرانی خواهد پرداخت.

ویژه برنامه خانواده امید همه روزه در ایام نوروز، میزبان یکی از استان‌های ایران پهناور ازجمله اردبیل، کرمان، یزد، سمنان، آذربایجان شرقی، خوزستان، لرستان، سیستان و پلوچستان، عشایر قشقایی استان فارس، خراسان شمالی، رضوی و جنوبی خواهد بود.

زنگ آخر

«زنگ آخر» عنوان برنامه طنز نمایشی است که به تهیه‌کنندگی «علی‌رضا نظارات» در 14 قسمت 27 دقیقه‌ای از روز شنبه 30 اسفند ساعت 16:30 تقدیم مخاطبان شبکه امید خواهد شد.

زنگ آخر به صورت اپیزودیک، سبک زندگی یک محصل در ارتباط با افراد مختلف و محیط‌های گوناگون همچون خانه، مدرسه و جامعه به ویژه در دوران کرونا را دستمایه یک طنز نمایشی مفرح و جذاب قرار داده است.

دایره رنگی

مستند ورزشی «دایره رنگی» برنامه‎ای ویژه نوروز 1400 است که با رویکرد معرفی تاریخچه و وضعیت فعلی ایران در رشته‌های ورزشی راه‌یافته به المپیک ژاپن و گفت‌وگو با نوجوانان قهرمان و پیشکسوت آن رشته در فضای مستند تولید می‌شود.

این مستند به تهیه‌کنندگی «ناصر عالمی» در 14 قسمت 27 دقیقه‌ای از روز شنبه 30 اسفند ساعت 23:30 از شبکه امید پخش خواهد شد.

جالبه بدونید

«جالبه بدونید» برنامه‌ای ترکیبی به تهیه‌کنندگی «عرفان قاسمعلی» است که در هر قسمت اطلاعات متنوع علمی و دانستنی‌های مفید از جهان دانش را به بینندگان عرضه می‌کند.

این برنامه در 14 قسمت 10 دقیقه‌ای هرشب روی آنتن شبکه امید می‌رود و بینندگان می‌توانند نخستین قسمت آن را از روز شنبه 30 اسفندماه ساعت 21:45 از شبکه امید تماشا کنند.

از بیست

مسابقه مجازی «از بیست» به تهیه‌کنندگی «حسین لطفی نیک» در 14 قسمت 27 دقیقه‌ای روی آنتن شبکه امید خواهد رفت.

«از بیست» که پخش آن از روز جمعه 30 اسفند ساعت 16 آغاز می‌شود، درباره آثار ارسالی نوجوانان انقلابی به این مسابقه مجازی با موضوعات انقلابی و اخلاقی است که از خصوصیات و منش رفتاری مقام معظم رهبری برگرفته شده است.

اسطرلاب

مسابقه علمی-مهارتی «اسطرلاب» به تهیه‌کنندگی «جواد مزارعی» در 14 قسمت 90 دقیقه‌ای از روز شنبه 30 اسفند ساعت 7:30 تقدیم نگاه مخطبان شبکه امید خواهد شد.

این مسابقه در قالب لیگ علمی، سطح دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول و دوم را در ۱۳ رشته علمی ازجمله ریاضی، فیزیک، سواد رسانه‌ای، ادبیات، علوم اجتماعی و غیره می‌سنجد. در هر قسمت از این مسابقه، چهار شرکت‌کننده نوجوان در دو بخش پرسش و پاسخ علمی و مرحله مهارتی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

بسرا

«بسرا» به عنوان نخستین مسابقه گروه‌های سرود پسران و نقالی دختران با حضور داوران خبره در راستای استعدادیابی نوجوانان علاقه‌مند به این حوزه، ویژه ایام نوروز روی آنتن شبکه امید می‌رود.

این مسابقه که تهیه‌کنندگی آن را «حسین لطفی نیک» بر عهده دارد در 14 قسمت 57 دقیقه‌ای همه‌روزه و از شنبه 30 اسفند ساعت 22:30 روانه آنتن شبکه امید می‌شود.

بازی ویزیون

سری جدید برنامه «بازی ویزیون» در 14 قسمت 27 دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی «احسان فروغی» برای پخش در ایام نوروز از شبکه امید پخش خواهد شد.

این ویژه‌برنامه که بازی‌های رایانه‌ای، فکری و رومیزی در اوقات فراغت و در جمع خانواده را آموزش می‌دهد از شنبه 30 اسفند ساعت 17:30 میهمان نگاه گرم مخاطبان شبکه امید خواهد بود.

به توان خدا

«به توان خدا» به تهیه‌کنندگی «جواد بیک‌محمدی» در قالب برنامک‌های 5 دقیقه‌ای در سه بخش اذان‌گاهی از شبکه امید پخش خواهد شد.

این برنامک که به‌صورت ویژه برای نوروز و با دکوری جدید روانه آنتن شبکه امید می‌شود با حضور کارشناسان مذهبی برنامه «به توان خدا» با محوریت مسائل اخلاقی در ایام نوروز به مباحثی ازجمله لزوم صبر و بردباری در محیط خانواده به‌ویژه در روزهای دشوار مواجهه با بیماری کرونا و اتکال به پروردگار و ائمه اطهار(ع) خواهد پرداخت.

خوشبرگ

«خوشبرگ» ازجمله برنامه‌های نمایشی ویژه نوروز 1400 است که با موضوع کتاب و کتاب‌خوانی در اوقات فراغت تقدیم مخاطبان شبکه امید خواهد شد.

این مجموعه نمایشی در یک رستوران کاغذی با حضور بازیگرانی چون «رضا فیاضی» و «مجید شهریاری» در کنار بازیگران نوجوان در هر قسمت و در قالب طنز نمایشی به داستانی مرتبط به یک کتاب شاخص در حوزه کودک و نوجوان می‌پردازد.

مجموعه «خوشبرگ» به تهیه‌کنندگی «ایمان ایران‌منش» در 14 قسمت 22 دقیقه‌ای از روز شنبه 30 اسفند روی آنتن شبکه امید می‌رود.

جوانمردان

فصل سوم مجموعه پویانمایی «جوانمردان» اثر «مرکز پویانمایی صبا» برای پخش در نوروز 1400 در 14 قسمت تولید شده است که هر روز ساعت 12 به مدت 25 دقیقه از شبکه امید پخش خواهد شد.

این مجموعه با رویکرد معرفی دلاوران تاریخ ایران‌زمین برای گروه سنی کودک و نوجوان تولید شده است.

برنامه‌های تامینی

شبکه امید علاوه بر برنامه‌های تولیدی، برنامه‌هایی تامینی ویژه نوروز نیز برای بینندگان خود در نظر گرفته و روی آنتن می‌برد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود.

فیلمستون

فیلم‌های سینمایی جدید ایرانی و خارجی در ایام نوروز 1400 همراه با معرفی ابتدایی و تحلیل کوتاه انتهایی در قالب برنامه‌ای با عنوان «فیلمستون» به طور روزانه از شبکه امید پخش خواهد شد.

بینندگان شبکه امید می‌توانند هر روز یک فیلم سینمایی را در ساعت 18 به مدت 120 دقیقه به تماشا بنشینند.

سینمایی انیمیشن

علاوه بر «فیلم‌های سینمایی رئال»، پخش «انیمیشن‌های سینمایی» نیز مورد توجه شبکه امید قرار دارد. به همین دلیل، پخش روزانه انیمیشن‌های سینمایی خارجی در ایام نوروز ساعت 12 بامداد خواهد بود.

لاک‌پشت‌های نینجا

سری جدید انیمیشن «لاک‌پشت‌های نینجا» ویژه پخش در نوروز 1400 در 14 قسمت 22 دقیقه‌ای هر روز ساعت 22 از شبکه امید پخش خواهد شد.

افسانه اوک نیو

سریال افسانه اوک نیو که محصول کشور کره است و پخش آن در اسفندماه سال 1399 آغاز شده، در نوروز 1400 ادامه خواهد داشت و مخاطبان شبکه امید می‌توانند هر شب ساعت 21 بیننده این سریال جذاب و پرطرفدار باشند.

خنده‌خانه

قسمت‌های جدید مجموعه «خنده‌خانه» ویژه پخش در نوروز 1400 آماده شده که بینندگان هر روز ساعت 1:30 به مدت 13 دقیقه می‌توانند نظاره‌گر این برنامه باشند و لحظات شاد و مفرحی را تجربه کنند.

سیاره عجیب

«سیاره عجیب»  مجموعه مستندی خارجی درباره حیات وحش و سیاره زمین است که در 14 قسمت 27 دقیقه‌ای هر روز ساعت 11 ویژه علاقه‌مندان به مستند روانه آنتن شبکه امید می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز