رابعه اسکویی:

«نوروز رنگی» بهترین سریال نوروز خواهد بود / حس مادران دهه ۶۰ را با این سریال لمس کردم

۱۴۰۰/۰۱/۰۴ - ۰۳:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۲۱۶۶
«نوروز رنگی» بهترین سریال نوروز خواهد بود / حس مادران دهه ۶۰ را با این سریال لمس کردم
رابعه اسکویی با اشاره به اینکه سریال «نوروز رنگی» بسیار مورد توجه مخاطبان قرار خواهد گرفت تأکید کرد که این اثر بهترین سریال نوروز خواهد بود.

رابعه اسکویی بازیگر سینما و تلویزیون که ایام نوروز سریال «نوروز رنگی» با بازی او از شبکه پنج پخش می‌شود، در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: «نوروز رنگی» سریال طنزی است که به کارگردانی و فیلمنامه‌نویسی علیرضا مسعودی ساخته شده است. متن این سریال بسیار جذاب، دلبرانه و طنازانه است و اطمینان دارم که مورد توجه مخاطبان نیز قرار می‌گیرد.

اسکویی خاطرنشان کرد: قصه سریال «نوروز رنگی» در دهه 1360 و روزهای جنگ تحمیلی در شهر مشهد روایت می‌شود. من نقش یک مادر را در این سریال بازی می‌کنم که چند پسر و دختر دارد و باردار است و به نظرم شکل دقیقی از مادران آن دوران است. نقشی که در این سریال بازی کرده‌ام برایم بسیار جذاب بود و تابحال ایفای نقش چنین کاراکتری را تجربه نکرده بودم و در واقع چنین مادری نبودم.

او افزود: با بازی در سریال «نوروز رنگی» مادران آن زمان را واقعاً به خوبی لمس کردم و برایم حس و حال چنین مادری قابل درک بود. مادری که در آن دوران جنگ دغدغه‌های مختلف دارد و به آینده فرزندانش فکر می‌کند. من در این سریال تنها کاراکتری هستم که لهجه ندارد چرا که تهرانی هستم و همسر کاراکتر من اتفاقاً از اینکه همسرش تهرانی است همه جا پُز می‌دهد. این سریال به طور کامل در مشهد تصویربرداری شده است.

بازیگر فیلم سینمایی «نیمه شب اتفاق افتاد» در ادامه اظهار داشت: در زمان تصویربرداری این سریال به کرونا مبتلا شدم و البته این بیماری خوشبختانه برای من خیلی خفیف اتفاق افتاد و علائم خاص و عجیبی نداشتم. فقط 14 روز در اتاقی در یک هتل قرنطینه شدم که روزهای سختی را پشت سر گذاشتم و برایم تجربه بسیار خاص و عجیبی بود.

این بازیگر خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم «نوروز رنگی» بهترین سریال نوروز باشد و بعید می‌دانم سریالی بتواند با این اثر رقابت کند. در این سریال بازیگران جدیدی می‌بینیم که فوق‌العاده هستند و هادی عامل هاشمی که در این سریال پارتنر من است واقعاً از بازیگران خوبی است که فکر می‌کنم در این سریال به خوبی درخشیده است. جواد خواجوی یکی از فرزندان من در این سریال است که به خوبی نقشش را ایفا می‌کند. تمام تلاش گروه «نوروز رنگی» این بود که سریالی با کیفیت ساخته شود که فضایی مفرح داشته باشد و در ایام نوروز بتواند دقایقی لبخند روی لبان مخاطبان خود بیاورد.

او در پایان اظهار داشت: امیدوارم روزهای خوبی پیش روی همه ما باشد و روزهای فوق‌العاده‌ای برای مردم ایران آرزو می‌کنم. همدیگر را در این روزهای سخت دوست داشته باشیم تا زنجیره عشقمان دوام داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز