«اعلامیه با ریچارد مدهرست» بررسی می کند؛

بررسی تاثیرات تحریم های غیرانسانی بر مردم عادی

۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۰۴:۱۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۲۱۹۰
برنامه «اعلامیه با ریچارد مدهرست» The Communiqué with Richard) Medhurst) شبکه پرس تی وی نگاهی دارد به تأثیر تحریم‌ های غیرانسانی بر مردم کشورهای سوریه، ایران ونزوئلا.

به گزارش برنا، این برنامه با اجرای ریچارد مدهرست به تحریم ها به عنوان یک نسخه مدرن از جنگ علیه کشورها و رنجی و عذاب ناشی از آن نظیر کمبود مواد غذایی و تجهیزات پزشکی برای غیرنظامیان و مردم عادی می پردازد.

ریچارد مدهرست در برنامه این هفته خود این موضوع را با مخاطبان در میان می گذارد که تحریم ها و اثراتش بر مردم عادی، به شکل عمدی در رسانه ها نادیده گرفته می شود تا واقعیت آنچه را که هر روز برای مردم سوریه، ایران، ونزوئلا و بسیاری کشورهای دیگر رخ می دهد، پنهان کنند. 

برنامه «اعلامیه با مدهرست» به تهیه کنندگی ساتراپ شجاعی همچنین با آلنا دوهان، کارشناس سازمان ملل در مورد تأثیر منفی تحریم ها و اقدامات اجباری یک جانبه به بحث و گفت و گو می پردازد.

برنامه «اعلامیه با مدهرست» دوشنبه ساعت ۱۰:۰۰ به وقت تهران روی آنتن شبکه پرس تی‌ وی می‌ رود و بازپخش این برنامه همان روز ساعت ۲۱:۰۰ و سه شنبه ساعت ۰۵:۰۰، ۱۹:۰۰ و ۰۳:۰۰، چهارشنبه ساعت ۰۸:۰۰، پنجشنبه ساعت ۱۴:۰۰ و روز جمعه ساعت ۲۳:۰۰ خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز