شخصیت های جذاب و پرخبر سال ۱۳۹۹/ مهران مدیری ؛ (بخش نخست)

مرد هزارچهره جذاب ترین هنرمند ۱۳۹۹

۱۳۹۹/۱۲/۳۰ - ۰۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۳۴۴۱
یادداشت- مجتبی احمدی دبیر سرویس فرهنگ و هنربرنا ؛ پانزده هنرمند کشورمان در اتاق فکر سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا به عنوان پرخبرترین، محبوب ترین یا پرسروصداترین های سال گذشته انتخاب شدند که در روزهای پیش رو از سال 1400 درباره آنها خواهیم نوشت.

 پانزده هنرمند ذیل به عنوان چهره های فرهنگی سال 1399 از نگاه اتاق فکر فرهنگی و هنری خبرگزاری برنا انتخاب شدند؛

1- مهران مدیری

2- محمدرضا شجریان

3-شهاب حسینی

4- محسن چاووشی

5- عادل فردوسی پور

6- اکبرعبدی

7-رضا عطاران

8-سیروس مقدم

9-هدیه تهرانی

10-باران کوثری

11-نوید صمدزاده

12-نرگس آبیار

13-محمدکاسبی

14-مجید مجیدی

15-هوتن شکیبا

مهران مدیری

شخصیت کاریزماتیک و پرطرفدار این روزهای سینما و تلویزیون که در نظرسنجی خبرگزاری برنا گوی رقابت را از محمدرضا شجریان نیز ربود در تدارک فصل جدید «دورهمی» ویژه روزهای منتهی به انتخابات است. بی تردید مدیری به دلیل رعایت چند نکته مهم در دنیای حرفه ای اش کماکمان ستاره مانده است و با این رویه هرگز از آنچه دارد فاصله نخواهد گرفت.

مهران مدیری که با «دراکولا» سال را تحویل می کند به تنها تریبون «دورهمی» برای گفتن حرف هایش اکتفا می کند، کمتر صحبت می کند و به جای اینکه سروصدایش ر رسانه های مختلف بخصوص شبکه های اجتماعی به گوش برسد از طریق برنامه اش سروصدا به پا می کند.

کارنامه مدیری در کارگردانی وقتی قابل سنجش است که حتی در روزهایی که هیچ اثر نمایشی از او روی آنتن نیست ویدیوی آثار مختلفش در شبکه های مجازی دست به دست می شود. اما در بحث بازیگری او این روزها مشغول بازی در ساخته جدید مسعود کیمیایی است و بدیهی است ایفای یک نقش جدی از یک بازیگر کمدی در اثری از مسعود کیمیایی یک اتفاق ویژه در کارنامه مدیری خواهد بود که احتمالا در سال جدید از آن بیشتر خواهیم شنید. امانکته ای که شاید در نزدیک کردن مهران مدیری به مردم تاثیر به سزایی داشته است و بی تردید در این نظرسنجی نیز اثرگذار بوده است اجرای برنامه «دورهمی» است که تنها به واسطه حضور مدیری و گاهی برخی از مهمانان جذاب به فصل های مستمر کشیده شده است.

خطر ریسک نزدیک شدن به مخاطب در یک برنامه تلویزیونی را مهران مدیری با مراقبت از نوع اجرا و یک چارچوب مشخص طنازی به جان خریده است تا امروز به رغم حضور پر رنگش در تلویزیون هنوز تماشاگر از او دل زده نشده است.

او در نظرسنجی خبرگزاری برنا با عنوان محبوب ترین هنرمند 1399 با کسب 31 درصد آراء به عنوان اول دست پیدا کرد.

ebdbd87f-1d37-47d4-be7e-0c0e6584dc4a

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز