در سال ۱۴۰۰؛

سال ارتقاء کیفی تولیدات اثر گذار مبتنی بر کنداکتور هوشمند

۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۷:۱۰
کد خبر: ۱۱۵۴۳۹۶
سال ارتقاء کیفی تولیدات اثر گذار مبتنی بر کنداکتور هوشمند
مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، تهیه کنندگان برنامه تلویزیونی را سربازان جبهه تولید خواند و سال ۱۴۰۰ را سال تحول در برنامه سازی حول محور معارف قرآن و اهل بیت علیهم السلام متناسب با نیاز مخاطب اعلام کرد.

به گزارش برنا، مدیر شبکه در دیدار صممیمی با تهیه کنندگان حوزه های مختلف برنامه‌سازی شبکه قرآن که صبح چهارشنبه 27 اسفند برگزار شد، با اشاره به شرایط سخت تولید برنامه در شرایط کرونایی گفت: تهیه کنندگان به عنوان سربازان جبهه تولید با تمام توان در میدان تولید حاضر شدند و نگذاشتند خللی در آنتن ایجاد شود و در یکسال گذشته با زحمات جهادی تهیه کنندگان، تغییراتی در محتوا و فرم داشتیم و این مساله سبب شد مخاطبان شبکه به 20 درصد  افزایش یابد.

جواد شیخ اکبری با بیان اینکه حوزه ادعیه و مناجات با استقبال مخاطبان مواجه شده است، افزود: افزایش برنامه های زنده از حرمهای مطهر با توجه به محدودیت های کرونایی  فضای معنوی مناسبی را برای مخاطبان ایجاد کرد. 

توجه ویژه به ساختارهای جذاب در تولید برنامه های معارفی از قبیل مستند سازی و همچنین تولید برنامه های کوتاه و کلیپ های دینی، تولید تلاوت های فاخر، جُنگ شبانه برای نشاط معنوی در مناسبتها و اعیاد معصومین علیهم السلام، و تولیدات نمایشی را از مهمترین تغییرات برنامه سازی در سال آینده عنوان کرد.

مدیر شبکه قرآن با اشاره به اهمیت تولید محتوای دینی و قرآنی در فضای مجازی افزود: ضرورت دارد تهیه کنندگان برای امتداد برنامه ها در فضای مجازی برنامه ریزی کنند. 

در پایان جلسه تعدادی از تهیه کنندگان دغدغه های خود را در حوزه برنامه سازی عنوان و دیدگاه های خود را در خصوص مشکلات برنامه سازی مطرح کردند.

مدیر شبکه قرآن در نشست دیگری که با مجریان شبکه عصر روز چهارشنبه 27 اسفند برگزار شد، ضمن تقدیر از همکاری صمیمانه و کار جهادی مجریان در ایام کرونایی امسال گفت : مجریان شبکه با توجه به سطح بالای تحصیلات و رعایت موازین حرفه ای اجرا عملکرد مطلوبی در سال 99 داشته اند.

بعد از سخنان کوتاه مدیر شبکه، مجریان دغدغه های خود را در بحث اجرا بیان کردند و خواستار برگزاری جلسات کاربردی برای ارتقاء سطح کیفی اجرا شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز