از گروه اجتماعی شبکه دو سیما؛

با «سلام» به استقبال نیروی امنیتی کشور برویم/برنامه ای جذاب و گفت و گو محور برای آحاد مردم!

۱۴۰۰/۰۱/۰۲ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۵۴۷۳
با «سلام» به استقبال نیروی امنیتی کشور برویم/برنامه ای جذاب و گفت و گو محور برای آحاد مردم!
برنامه‌ی تلویزیونی «سلام» کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیما در شب‌های نوروز روی آنتن می‌رود.

به گزارش برنا، «سلام» که به سفارش ناجا تولید شده، رویکردی متفاوت دارد با دیگر تولیداتی که تا امروز در راستای توسعه تعامل میان پلیس و مردم شاهد بوده‌ایم.

«سلام» از قالب رایج برنامه‌های این‌چنینی که غالبا گفت و گو محور هستند فاصله گرفته و در مدت زمانی 25 دقیقه‌ای، آیتم‌هایی جذاب و متفاوت را پیش روی مخاطب قرار داده است تا در نهایت نیروی امنیتی پلیس را همانگونه که هست، یعنی در کنار مردم نشان بدهد و نه در برابر مردم، یعنی چیزی که دشمنان ایران‌زمین در صدد روایت آن هستند.

پخش مستندهای کوتاه و واقعی که حاکی از رشادت‌های مأموران پلیس است از جمله آیتم‌های جذاب برنامه «سلام» به حساب می‌آید که به واسطه آن مخاطبان شاهد هستند که مأموران جان بر کف نیروی انتظامی چگونه در حالی که خودشان در اثر مداخله در امر کمک رسانی به سانحه‌دیدگان دچار آسیب شده‌اند، همچنان در حال کمک و خدمت‌رسانی هستند.

همچنین، پخش آیتم‌های کوتاه مسابقه‌ای با شرکت دو گروه مختلف نیروهای پلیس که قدرت بدنی و مهارت‌های آنان را به نمایش می‌گذارد از دیگر بخش‌های جذاب برنامه سلام است.

«سلام» که به سفارش ناجا و با کارگردانی علی جویا و تهیه کنندگی سیدجواد سیدمحسنی تهیه شده است هر شب پس از خبر بیست و سی از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

نظر شما