معرفی معرق کاری روی آنتن؛

سی سال زندگی با ۱۰۰ بند

۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۰۱:۰۰:۵۹
کد خبر: ۱۱۵۶۰۰۳
سی سال زندگی  با ۱۰۰ بند
آثار خارق العاده یک معرق کار ایرانی در به تحریر درآوردن آیات قرآنی و ادعیه مخصوص در مستند «سی سال زندگی با 100 بند» به مخاطبان شبکه سحر در شبه قاره هند معرفی می شود.

به گزارش برنا، مستند «30 سال زندگی با 100 بند» روایت معرق کاری از اهالی شهر کیاسر به نام علیرضا رضایی کلانتری است که در ادامه علاقمندی اش به قرآن و دعا در اقدامی جالب و شگفت آور، آیات قرآنی و نیز دعای جوشن کبیر، شامل اسماء الهی در 100 بند را با دقت و ظرافت هر چه تمام تر بر سقف منزلش معرق کاری کرده که انجام این کار سی سال به طول انجامیده است.

 دراین مستند علاوه تشریح فعالیت هنری حاج علیرضا کلانتری از زبان خودش، ذوق و سلیقه این معرق کار ایرانی که با کنده کاری تمامی اسامی مبارک خدا را به روی چوب در سقف خانه اش جلوه گر ساخته نیز به نماش گذاشته خواهد شد.

معرق کاری و به تحریر درآورن ادعیه های دیگری از جمله دعای کمیل، دعای صاحب الزمان(عج) و غیره از آثار برجسته دیگر حاج علیرضا کلانتری است که در خصوص آن نیز توضیحاتی ارائه خواهد کرد.

 این مستند با راه یافتن به جشنواره مستند سینما حقیقت در بخش دینی وآیینی جشنواره جایزه بهترین کارگردانی را کسب کرده و منتخب جشنواره الجزیره قطرنیز بوده است.

 مستند « سی سال زندگی با 100 بند» به تهیه کننگی و کارگردانی مهدی زمانپور کیاسری با زبانگردانی رحمان رستم پور 5 فروردین ساعت 12:30 به مدت 30 دقیقه به روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر خواهد رفت.

 

نظر شما