در برنامه « نوروزترین نوروز»؛

عذرخواهی مجری حاشیه ساز از فرهاد مجیدی و هواداران استقلال/ ببنید

۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۶۵۱۰
عذرخواهی مجری حاشیه ساز از فرهاد مجیدی و هواداران استقلال/ ببنید
ابوالفضل آقاخانی مجری برنامه «پنج ستاره» با حضور در استودیوی « نوروزترین نوروز» با عذرخواهی از هواداران تیم استقلال گفت: اتفاقی که در برنامه افتاد عمدی نبود

به گزارش برنا، مجری حاشیه ساز در برنامه « نوروزترین نوروز» از فرهاد مجیدی روی آنتن زنده عذرخواهی کرد.

او در این برنامه گفت:از همه مردم و به‌ویژه طرفدارن تیم استقلال عذرخواهی می‌کنم .

ابوالفضل آقاخانی مجری مسابقه «پنچ ستاره» مهمان نهمین قسمت از برنامه «نوروزترین نوروز» شبکه پنج سیما بود.

نهمین قسمت از برنامه «نوروزترین نوروز» با میزبانی وحید رونقی و زینب پورابراهیم پنج‌شنبه 5 فروردین ماه روی آنتن شبکه پنج سیما رفت.

ابوالفضل آقاخانی مجری مسابقه «پنچ ستاره» در این برنامه گفت: مسابقه «پنچ ستاره» که هر شب از شبکه پنج سیما در ایام نوروز پخش می‌شود خوشبختانه مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته و بازخوردهای خوبی از طرف مردم داشتیم.

او ادامه داد: می‌خواهم از طریق این برنامه از اسطوره‌های کشورم یاد کنیم، از کسانی که جان بر کف بودند و در راه این کشور شهید شدند. همچنین می‌خواهم از اسطوره‌های ورزشی خصوصا ورزش فوتبال یادی کرده باشم از اسطوره بزرگ این ورزش علی دایی آقای گل جهان که مردم فقط با بُعد ورزشی این اسطوره آشنا هستند و هیچکدام از ما سختی‌های او را ندیدیم. در این برنامه یاد می‌کنم از اسطوره‌های دیگر فوتبال کشور آقایان علی کریمی، کریم باقری و اسطوره باشگاه استقلال فرهاد مجیدی.

آقاخانی اظهار کرد: در این چند روز هجمه‌ها و فحش‌های زیادی در فضای مجازی علیه من و تهیه‌کننده برنامه «پنج ستاره» صورت گرفت که بخش عمده‌ای از آن به تحریک و جوسازی یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان بود، لازم دیدم روی آنتن زنده شبکه پنج سیما از مردم شریف ایران و خاصه طرفداران باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی بابت سوء تفاهمی که پیش آمده، عذرخواهی کنم.

او تاکید کرد: این توهین‌هایی که در فضای مجازی شد درصدی از آن به دلیل باشگاه استقلال بود اما درصد بیشتری از آن به دلیل اوضاع بدی است که مردم دارند و فقط می‌خواهند خشم خود را در فضای مجازی روی یک نفر خالی کنند که این بار قرعه به نام من افتاده است.

این گوینده شناخته‌شده رادیو بیان کرد: به واقع رسالت سازمان صدا و سیما احترام به همه مردم ایران و خصوصا اسطوره‌های کشور است و ما اجازه نداریم که به کسی توهین کنیم. در رابطه با این موضوع هم خدا را شاهد می‌گیرم که عمدی در کار نبود و به دلیل شلوغی استودیو و تشویق‌های تماشاگران حاضر در استودیو و اینکه همزمان ازاتاق فرمان با من در گوشی‌ام صحبت می‌کردند اتفاق افتاد و قطعا هیچ قصد توهین به فرهاد مجیدی که اسطوره تیم استقلال است و موجب شده بسیاری از جوانان به سوی فوتبال بیایند نبوده است.

برنامه «نوروز فوتبالی» روی آنتن شبکه ورزش می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز