به مناسبت میلاد امام مهدی (عج) و نیمه شعبان؛

«نورعلی نور» به تولد حضرت مهدی (عج) می رود

۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۴:۲۹:۱۱
کد خبر: ۱۱۵۷۲۳۸
«نورعلی نور» به تولد حضرت مهدی (عج) می رود
به مناسبت ولادت با شکوه حضرت مهدی (عج) و نیمه شعبان ویژه برنامه «نورعلی نور» به تهیه کنندگی علی شعبانی از شبکه الکوثر پخش می شود.

به گزارش برنا، این ویژه برنامه به مدت زمان 120 دقیقه بر روی آنتن خواهد بود.

علی شعبانی تهیه کننده این برنامه مناسبتی در گفت و گو با روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی  گفت: امسال با توجه به این که در تعطیلات نوروز هستیم و تقارن ایام عید نوروز که در مصادف با اعیاد ماه شعبان شده است . نهمین روز از ماه فروردین  سال 1400  مصادف است با  روز میلاد  با سعادت امام زمان (عج) و  تلاش کردیم با تدارک دیدن آیتم های ویژه ی جشن بزرگ میلاد امام زمان (عج) و ایام نورو ز1400 در کنار حال و هوای معنوی و معطر این روز فضایی شاد و بیادماندنی برای مخاطبان  خود به یادگار بگذاریم .

مولودی خوانی با حضور ناصر کربلایی،  اجرای خوانندگی در فواصل مختلف برنامه با حضور احمدحسن راهی مالکی، خاطره بازی و خاطره گویی با حضور رضا منصور جاسم عزیزی مدیر دوبلاژ شبکه الکوثر، از پیش کسوتان عرصه دوبله، حضور گروه تواشیح «نور تهران» و شعر خوانی با حضور جاسم سهیلی به عنوان شاعر اهل بیت (ع) ،حضور محمدرضا عقدایی بازیگر سینما و تلویزیونی و تئاتر به عنوان دیگر مهمان برنامه است که سابقه بازی در سریال هایی همچون «سال های دور از خانه» و فصل های 2، 5 و 6 سریال «پایتخت» .  از جمله آیتم هایی است که علی شعبانی تهیه کننده برنامه  به صورت مختصر بدان ها اشاره کرد.

مجریان این ویژه برنامه علی عباس و سوسن الهمة هستند که  اجرا برنامه را در دو فضای متفاوت برعهده خواهند داشت.

ویژه برنامه مناسبتی «نورعلی نور» محصول گروه اجتماعی شبکه الکوثر یکشنبه 8 فروردین ساعت 21:30 به وقت تهران بر روی آنتن این شبکه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز