در شبکه العالم؛

«صباح جدید» به استقبال نیمه شعبان می رود

۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۴:۵۶:۴۴
کد خبر: ۱۱۵۷۲۵۴
«صباح جدید» به استقبال نیمه شعبان می رود
شبکه العالم در ویژه برنامه «صباح جدید»جشن میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی(عج) را برگزار می کند.

به گزارش برنا؛ محمد فهمی، تهیه کننده «صباح جدید» از برگزاری جشن نیمه شعبان در این برنامه در روز میلاد مبارک حضرت ولی عصر (عج) به طور ویژه خبر داد و گفت: محمد علی قائم مقامی نجفی، استاد فلسفه اسلامی و نظریه پرداز در حوزه زبان شناسی در این برنامه حضور خواهند داشت و با پرداختن به مناسبت عید نیمه شعبان از اعتقاد و انتظار فرج به عنوان یکی از اصول اساسی اعتقاد اسلامی سخن خواهند گفت.

فهمی افزود: شرایط و زمینه های امکان ظهور امام عصر (عجّل‌اللّه‌تعالی‌فرجه‌الشریف)، نشانه های ظهور آن حضرت و روایات مرتبط با آن و نیز وظیفه مسلمانان در زمان غیبت از جمله مباحثی است که کارشناس برنامه به تشریح آن خواهد پرداخت.

تهیه کننده «صباح جدید» همچنین از دعوت محمد رضا اسلاملو، مستند ساز نام آشنا و کارگردان فیلم «صبح نزدیک» با موضوع مباحث آخرالزمانی و برملا کردن دست های پنهان صهیونیسم در جنگ های منطقه خبر داد و در معرفی این مستندساز گفت: محمد رضا اسلاملو فارغ التحصیل فیلم و تلویزیون از کالج ارتباطات دانشگاه تگزاس آمریکاست و در گروه های تلویزیونی جهاد سازندگی و سپاه پاسداران و حوزه هنری حرفه خود را ادامه داده است.

فهمی افزود: اسلاملو که کارگردانی فیلم «شهابی از جنس نور» و «باغ سید» را در کارنامه هنری خود دارد در این برنامه به تشریح آخرین اثر سینمایی خود به نام «صبح نزدیک» که در آن با تحریف انجیل با عنوان «جنگ مقدس» ، آمریکایی‌ها را وادار کردند تا با هزینه و قوای نظامی خود برای بقای اسرائیل بجنگند، خواهد پرداخت.

پخش گزارش زنده از حرم اباعبدالله الحسین (ع) و انتقال حال و هوای معنوی آن مکان مقدس به مخاطب، گزارش های از مراسم های جشن نیمه شعبان و شادی مسلمانان، کلیپ و سرودهایی در مدح حضرت قائم (عج) از بخش های دیگر این برنامه زنده و ترکیبی است که فهمی در آخر به آن اشاره کرد.  

 «صباح جدید» به تهیه کنندگی محمد فهمی و اجرای؛ سوسن الرجب و افنان معمارزاده هر روز به ویژه روز عید نیمه شعبان، 9 فروردین ساعت 9 صبح به مدت 90 دقیقه به طور زنده به روی آنتن شبکه العالم می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز