بعد از پخش تلویزیونی؛

«تک تیرانداز» هم به کاروان قاچاقچی ها اضافه شد

۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۰:۳۲:۰۱
کد خبر: ۱۱۵۷۴۳۹
«تک تیرانداز» هم به کاروان قاچاقچی ها اضافه شد
فیلم «تک تیرانداز» به دنبال پخش از تلویزیون به شبکه های اینترنتی رسید.

به گزارش برنا، فیلم سینمایی «تک تیرانداز»  بعد از فیلم «شنای پروانه» به صورت غیر مجاز منتشر شد.

فیلم سینمایی «تک‌تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری برنده سیمرغ بهترین فیلم از نگاه ملی در  سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شد.

در ماه‌های گذشته همه فیلم‌هایی نیز که در پلتفرم‌ها اکران آنلاین شده‌اند، به فاصله چند ساعت از انتشار، قاچاق را تجربه کرده‌اند.

تک تیرانداز فیلمی با محوریت زندگی شهید «عبدالرسول زرین» که او را به عنوان شکارچی جنگ می‌شناسند و یکی از تک تیراندازانی بود که توانست چندهزار نفر از نیروهای دشمن را از پادرآورد. شهید زرین جزو نیروهای اصلی و بنیان‌گذاران لشکر امام حسین (ع) بوده و در جبهه‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کرد؛ نشانه‌گیری‌های دقیق او بیشترین آسیب‌ها را به دشمن زده است.

این شهید با رکورد بیش از سه هزار شلیک موفق و با به هلاکت رساندن نظامیان بعثی و چندین تک‌تیرانداز ماهر و فرمانده عراقی خود را به‌عنوان ماهرترین تک‌تیرانداز جهان در جنگ‌های معاصر ثبت کرده است.

علی غفاری پیش‌تر ساخت فیلم‌های سینمایی «چراغ قرمز»، «استرداد» و «ابوزینب» را در کارنامه خود دارد که فیلم سینمایی «استرداد» در سی‌ویکمین جشنواره فیلم فجر توانست جایزه بهترین فیلم را از آن خود کند.

بازیگران فیلم تک تیرانداز؛ کامبیز دیرباز، علیرضا کمالی، امیررضا دلاوری، عبدالرضا نصاری، حسین پوریده، حسین شریفی، اسماعیل خلج، انوش معظمی وعبدالحلیم تقلبی در فیلم تک تیرانداز بازی کرده اند.

 

نظر شما