به دنبال بازگشایی سینماها؛

موسسه «هنروتجربه» از رئیس سازمان سینمایی قدردانی کرد

۱۴۰۰/۰۱/۱۳ - ۱۰:۳۵:۲۴
کد خبر: ۱۱۵۸۷۵۹
موسسه هنروتجربه سینمای ایرانیان با انتشار بیانیه ای از تلاش های دکتر حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی در ارتباط با بازگشایی سینماها قدردانی کرد.

به گزارش برنا، موسسه هنروتجربه سینمای ایرانیان با انتشار بیانیه ای از تلاش های دکتر حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی در ارتباط با بازگشایی سینماها قدردانی کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

در یک سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا، تعطیلی‌های مکرر سالن‌های سینما در کشورمان ضربه بزرگی به این هنرصنعت و فعالان این عرصه وارد کرد.

در حالی که با اکران نوروزی ۱۴۰۰ امید می‌رفت بار دیگر جان به بدن سینما بازگردد ولی تعطیلی ناگهانی سینماها باعث نگرانی سینماگرانی شد که آثار خود را به اکران درآورده بودند ولی خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده از سوی دکتر انتظامی ریاست محترم سازمان سینمایی سینما در گروه مشاغلی رتبه دو ستاد ملی کرونا قرار گرفته و سالن‌ها بار دیگر باز شدند.

جا دارد از تلاش ایشان برای تحقق این خواسته سینماگران و موافقت ستاد ملی کرونا تشکر کرده و صبوری و همراهی فیلم سازان عزیزی را که در این شرایط فیلم‌هایشان را به اکران «هنروتجربه» درآورده‌اند، قدر نهیم.

همچنین همچون همیشه قدردان همراهی مخاطبان فهیم و ارزشمند «هنروتجربه» هستیم که در سخت‌ترین شرایط هم کنار سینمای مستقل می‌مانند.

 

نظر شما