شعر مولانا در لیست جدیدترین موزیک خوانندگان؛

کوروش «راز حلاج» را خواند

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۹۴۶۷
کوروش «راز حلاج» را خواند
جدیدترین موزیک ویدئو گروه موسیقی دل آسا منتشر شد.

به گزارش برنا، آخرین و جدیدترین موزیک ویدئو گروه موسیقی دل آسا با نام «راز حلاج» با صدای کوروش خواننده این اثر و دکلمه امین دارابی  سرپرست گروه و نوازنده سازهای کوبه‌ای دف و دهل ... و با آهنگسازی بی نظیر سید آرمان دکه‌ای با شعری از مولانا و زنده یاد استاد سید خلیل عالی نژاد در تاریخ یازدهم فروردین ماه سال جاری مصادف با سالگرد عروج ملکوتی حسین بن منصور حلاج در فضایی کاملا عرفانی با تلفیق سازهای تنبور، عود، نی، دیجیریدو و دف و دهل و دمام با روایت مختصری از به دار آویختن منصور حلاج منتشر گردید.

این اثر با بازی کیارش بیات، نازنین محمودی (گریم) و با نوازندگی اعضای این گروه که شامل اساتید برجسته موسیقی می‌باشند از جمله: سید آرمان دکه‌ای: تنبور، سید سلمان حسینی: تنبور،سید وصال حسینی: تنبور، سید هومن رو تابی: تنبور، سیده سمانه موسوی: تنبور و کیارش بیات: عود، داریوش قانع: نی، مهیار قهاری: دیجیریدو، سید مسیح سادات حسینی: دیجیریدو، و امین دارابی: دف، دهل، دمام حضور داشتند.

این کلیپ به تهیه کنندگی و کارگردانی سرپرست گروه  امین دارابی می‌باشد که اقتباسی از داستان منصور حلاج در مکانی تاریخی که قدمت هزارساله دارد به نیت حفظ و ارزش‌های آثار فرهنگی و هنری ساخته شده است.

سرپرست گروه همزمان با انتشار این کلیپ که به رایگان در دسترس عموم قرار داده شده خبر از انتشار آلبوم راز حلاج با قطعات تصویری روایت جدیدی از زندگی منصور حلاج را به زودی منتشر خواهد کرد.

هم اکنون این اثر در شبکه‌های مجازی و در سایت آپارات قابل مشاهده و بارگیری می‌باشد.

وی از دیگر دوستان که در ساخت این اثر همیاری فرموند همچون گروه تصویر مرتضی صرافی، عارف ابراهیمی، امیررضا گران پایه و صدابرداران حسن خدایی نیا و کیارش بیات تشکر ویژه نمود. قابل تقدیر است که با توجه به قرار گرفتن در شرایط سخت کرونایی هنرمندان عزیز کشورمان باز هم درصدد خلق آثار و حفظ و اشاعه فرهنگ کشور عزیزمان هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز