علیرضا مسعودی:

طرح "نوروز رنگی" طبق خاطراتم است/استقبال مردم باعث دلگرمی است/بازیگران تازه وارد به قدری خوب بوده اند که در آینده ماندگار می شوند!

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۵:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۹۴۸۳
طرح نوروز رنگی طبق خاطراتم است/استقبال مردم باعث دلگرمی است/بازیگران تازه وارد به قدری خوب بوده اند که در آینده ماندگار می شوند!
علیرضا مسعودی « علی مشهدی» که در برنامه خندوانه اوج گرفت و بیشتر دیده شد در ایام نوروز سریالی به نام «نوروز رنگی» را کارگردانی کرده است که مورد استقبال مردم واقع شده است این کارگردان و نویسنده آثار طنز در خصوص این سریال با خبرنگار برنا به گفت و گو پرداخت که به شرح زیر است.

علیرضا مسعودی «مشهدی» کارگردان، نویسنده، بازیگر و استندآپ کمدین که در آثاری چون «نوروز رنگی»، «ارث بابام»، «ما خیلی باحالیم»، «آخر خط»، «سه دونگ سه دونگ»، «آقا و خانم سنگی» و «سه در چهار» و... فعالیت داشته است.

علیرضا مسعودی  در خصوص اینکه چقدر برای سریال نوروز رنگی مطالعه تاریخی داشته است به خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: من در آن زمان زندگی کرده ام و نیاز نیست در مکانی که زندگی کرده ام مطالعه تاریخی داشته باشم درواقع سریالی در خصوص ناصرالدین شاه نساخته ام و تاریخ این سریال به دوران زندگی خودم در مشهد مقدس بر می گردد.

او در این خصوص که چگونه طرح فیلمنامه به ذهنش خطور کرد بیان کرد: طرح این سریال به بخشی از خاطراتی که داشته ام بر می گردد.

مسعودی در این باره که چه اتفاقی پیش آمد تا به سمت سریال سازی در زادگاه خود برود خاطرنشان کرد: احساس کردم جامعه در شرایطی قرار دارد که باید تلنگری بر او وارد شود و مردم به گذشته نه چندان دور فکر کنند. به اینکه چقدر زمان گذشته مردم کم توقع بودند و قدر همدیگر را بیشتر می دانستند. مهربانی حاکم بود و همسایه مداری موج می زد و اینکه چقدر روابط صمیمی بود و قناعت وجود داشت. این موارد را به تصویر کشیده ام تا تلنگری بر مردم وارد شود تا شاید دوباره همه چیز روال عادی بگیرد.

این کمدین و بازیگر در این باره که کار با بازیگران بومی و تازه کار چگونه بوده است تصریح کرد: عالی و بسیار خوب بوده اند چرا که کاملا در اختیار بوده اند و هر آنچه که گفته می شد را گوش می دادند و هیچ ادعایی هم نداشتند.

علیرضا مسعودی ملقب به علی مشهدی در پاسخ به این سوال که آیا از بین بازیگران جدید بازیگران موفق و ماندگاری در می آید یا خیر اظهار کرد: بله، همه ی آن ها در آینده موفق و ماندگار می شوند به شرطی که مورد حمایت قرار بگیرند.

او در این باره که تجربه ی کارگردانی را جذاب می داند یا نویسندگی را  گفت: کار کارگردانی بسیار جذاب تر است و این کار را نسبت به نویسندگی بیشتر می پسندم.

او در این خصوص که چقدر به بازیگری علاقه مند است و  آیا تمایل به ادامه دادن این حرفه دارد یا خیر بیان کرد: تمایل دارم بیشتر در زمینه کار های خود فعالیت داشته باشم و با توجه به سریال سازی وقت نمی کنم تا برای بازیگری قدمی بردارم و به سمت این حرفه بروم.

علیرضا مسعودی« علی مشهدی» در پایان و در این خصوص که بازخورد سریال «نوروز رنگی» تا کنون چطور بوده است تصریح کرد: عالی بوده است و خداراشکر مردم به شدت استقبال کرده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز