با نگاهی به آثار پروین اعتصامی؛

امروز «ققنوس» با استاد آبان و اسفندقه ورق می خورد

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۲:۵۸:۵۹
کد خبر: ۱۱۵۹۷۹۲
مجله رادیویی « ققنوس» که با محوریت ادبیات از رادیو فرهنگ پخش می شود امروز یکشنبه ۱۵ فروردین در بخشی به « شعر درمانی» اختصاص دارد.

به گزارش برنا، در برنامه « ققنوس» امروز  در ارتباط تلفنی با دکتر علی آبان درباره آثار پروین اعتصامی مطالبی بیان می شود و در ادامه نیز دکتر آذر نادی در باره شعر درمانی توضیح می دهد،شعر درمانی یک هنر درمانی خلاق است که اشکال مختلف شعر را برای رسیدن به اهداف درمانی و رشد شخص به کار می گیرد. در این شکل منحصر به فرد درمان، خواننده فرصتی متفاوت برای تعریف هویت خود و نشان دادن خود به درمانگر با صدای درونی خود دارد که در این برنامه اصول شعر درمانی ‌چگونگی آن بیان می شود.

همچنین برگی دیگر از مجله ادبی رادیویی ققنوس امروز به بهار در ادبیات اختصاص دارد که با همراهی استاد امیری اسفندقه ورق می خورد 

یادآور می شود در این برنامه علاوه بر شعرخوانی شاعران، تازه‌ترین رخدادهای ادبی، شناسایی و تحلیل ادبیات کشورهای جهان، ظرفیت‌ها و ظرافت‌های ادبیات عامه و پاسداشت زبان و ادبیات فارسی از زبان کارشناسان خبره و صاحب فن بیان می‌شود.

مجله «ققنوس» را ساعت ۱۷ به همت گروه فرهنگ و‌ ادب  به تهیه کنندگی مریم مردانی از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز بشنوید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز