با بیش از ۵۰۰ پیوند موفق کبد؛

مهمترین قطب پیوند اعضاء در «پیوند زندگی»

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۴:۵۳:۰۶
کد خبر: ۱۱۵۹۹۰۵
شبکه العالم در مستند «پیوند زندگی»، مهمترین قطب پیوند اعضاء در خاورمیانه را به مخاطبان عرب زبان معرفی می کند.

به گزارش  برنا، مستند «پیوند زندگی» با موضوع معرفی بیمارستان بوعلی شیراز به عنوان مهمترین مرکز پیشتاز در پیوند اعضاء در خاورمیانه از شبکه العالم پخش می شود. 

در این مستند در معرفی فعالیت بیمارستان بوعلی شیراز بیان خواهد شد که این مرکز با بخش های فوق تخصصی پیوند اعضا که شامل کلیه، کبد، قلب و لوزوالمعده است، با هدف هزینه کم و کیفیت بالا در پیوند کبد در خاورمیانه، رتبه اول و در جهان نیز رتبه چهارم را داراست و در سال های اخیر نیز موفق شده سالانه ۶۰۰ عمل انجام دهد که شامل پیوند کبد، پانکراس و روده بوده است.

دکتر ملک حسینی، پزشک ایرانی معروف به پدر کبد خاورمیانه که این بیمارستان بزرگ خیریه با طرح و تلاش وی شکل گرفته است نیز اطلاعات جامع و کاملی در خصوص فعالیت های انجام شده در این مرکز ارائه خواهد کرد.

در این خصوص همچنین اشاره خواهد شد که در این مرکز سالانه بیش از ۵۰۰ عمل پیوند کبد انجام شده است و هرساله بیماران بسیاری از کشورهای مختلف به دلیل کیفیت بالای خدمات پزشکی و هزینه های پایین به این مرکز مراجعه می کنند و درمان می شوند.

 مستند «پیوند زندگی» به تهیه کنندگی و کارگردانی و تدوین حسین پروانه، تصویربرداری مهدی عاشوری، صدابرداری مهدی محمدی , تیتراژ سعید پروانه ,گرافیک فرزانه عبادزاده و ترجمه ملاک انصاری، 15 فروردین ساعت 22  به مدت ۲۶ دقیقه به وقت تهران از شبکه العالم پخش خواهد شد.

 

نظر شما