با معرفی افراد شاخص ، مشاغل و صنایع موفق؛

«ایران به توان من» برنامه ای جدید از رادیو ایران

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۱:۴۸:۵۸
کد خبر: ۱۱۶۰۲۴۸
« ایران به توان من » سعی دارد با معرفی افراد شاخص ، مشاغل و صنایع موفق علت موفقیت انتخابشان را بررسی کرده و در نهایت چگونگی انتخاب درست را به مخاطب معرفی کند.

به گزارش  برنا، گروه سیاسی در راستای افزایش آگاهی عمومی  و زمینه سازی مناسب برای حضور مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از اواسط اسفند ماه برنامه های مختلفی را تهیه کرده است.یکی از این برنامه ها « ایران به توان من » نام دارد. 

این برنامه به معرفی مشاغل و صنایع موفق که در گامی جهادی و تخصصی به تقویت اقتصادهای بومی ، ایجاد اشتغال و جهش تولید پرداخته اند می پردازد .

«ایران به توان من» سعی دارد با معرفی افراد شاخص ، مشاغل و صنایع موفق علت موفقیت انتخابشان را بررسی کرده و در نهایت چگونگی انتخاب درست را به مخاطب معرفی کند.

 بر این اساس در هر برنامه به سراغ صاحبان مشاغل و صنایع و یا کسانی که با مدیریت جهادی و آگاهانه به موفقیت بالایی دست یافتند رفته می شود و درباره و چرایی و چگونگی انتخاب آن شغل  ، گفت و گویی صمیمی صورت می گیرد.

این برنامه در 30 قسمت 15 دقیقه ای به معرفی 15 صنعت در تهران و 15 صنعت در شهرستان می پردازد. 

«ایران به توان من» به تهیه کنندگی  و بازیگری فاطمه عبدالوند و مصطفی پیرویسی، از شنبه 14 فروردین  روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 23:10 از رادیو ایران پخش می شود.

 

نظر شما