جان وو و تهیه‌کنندگی یک فیلم ابرقهرمانی چینی

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۲۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۰۵۴۹
جان وو و تهیه‌کنندگی یک فیلم ابرقهرمانی چینی
فیلم‌ساز هنگ‌کنگی جان وو می‌خواهد فیلمی ابرقهرمانی را بر اساس داستانی از استن لی فقید و همکار دیرینه او شاراد دیواراجان تهیه کند.

به گزارش برنا، فیلم، اقتباسی از «استاد میمون»/ Monkey Master خواهد بود که یک مجموعه کتاب مصور منتشرنشده است که لی و دیواراجان در سال ۲۰۱۶ خلق کردند و نوعی برداشت آزاد از افسانه چینی «شاه میمون»/ The Monkey King است. داستان درباره باستان‌شناسی از شهر نیویورک با نام لی یونگ است که یک پیش‌گویی باستانی پیرامون شاه میمون را کشف می‌کند؛ موضوعی که او را به هند می‌کشاند تا قدرت پنهانی را بیابد که او را به یک ابرقهرمان امروزی بدل می‌کند: استاد میمون.

این پروژه سینمایی در حال شکل‌گیری و توسعه است و بعید نیست که جان وو که خودش با فیلم‌های اکشن تحسین‌شده‌ای چون «تغییر چهره»/ Face Off، «مأموریت غیرممکن ۲»/ Mission Impossible 2 و «صخره سرخ»/ Red Cliff شناخته می‌شود، در نهایت روی صندلی کارگردانی آن هم بنشیند.

استن لی سال ۲۰۱۶ پس از نگارش داستان گفته بود: «من همیشه مجذوب فرهنگ‌های چینی و هندی بوده‌ام که از حیث سنت و اخلاقیات بسیار فلسفی و غنی‌اند. من ابرقهرمان‌هایی بی‌شمار با ملیت‌های مختلف خلق کرده بودم و حتی به دیگر سیاره‌ها و کهکشان‌ها رفته بودم، اما «استاد میمون» از این منظر منحصربه‌فرد است که چه‌طور با اسطوره‌ها قهرمانی امروزی را خلق کرده است که علاقه‌مندان سراسر جهان را با مهارت‌های رزمی و ابرقدرت‌های توقف‌ناپذیرش سرگرم خواهد کرد».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز