در نیمه ماه مبارک رمضان؛

کوهپیمایی خانوادگی با عنوان «مهتاب نوردی» به راه می افتد

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۰۹:۱۶:۱۹
کد خبر: ۱۱۶۱۲۳۲
روح الله عبدالهی مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت:نشست هم اندیشی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران با اعضای هئیت کوهنوردی و صعود های ورزشی استان تهران با موضوع برنامه های پیش رو در سال ۱۴۰۰ و ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در محل این اداره کل برگزار شد.

به گزارش برنا، روح الله عبدالهی مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت:نشست هم اندیشی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران با اعضای هئیت کوهنوردی و صعود های ورزشی استان تهران با موضوع برنامه های پیش رو در سال ۱۴۰۰ و ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در محل این اداره کل برگزار شد.

در این دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران ضمن ابراز خرسندی از برگزاری کوهپیمایی خانوادگی« پدر کوه استوار» در ایام ولادت حضرت علی«ع» بر آمادگی و همکاری این اداره کل برای برگزاری کوهنوردی در ایام ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

عبدالهی گفت:برگزاری کوهپیمایی خانوادگی با عنوان «مهتاب نوردی» در نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با ایام ولادت امام حسن مجتبی«ع» و برنامه کوهپیمایی خانوادگی روز عید سعید فطر از پیشنهادات مهم این جلسه هم اندیشی بود که مقررشد این دو برنامه فرهنگی-ورزشی در شهر تهران و درشهرستانها استان تهران نیز برگزار شود.

وی در پایان گفت :برگزاری این دو رویداد در ماه مبارک رمضان منوط به بهبود شرایط کرونایی در سطح استان تهران میباشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز