با هدف معرفی مفاخر حوزه ادب؛

ارسلان گلفام مهمان « نام آوران فرهنگ» رادیو فرهنگ می شود

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۲۰:۴۹:۲۷
کد خبر: ۱۱۶۱۷۳۹
ارسلان گلفام مهمان « نام آوران فرهنگ» رادیو فرهنگ می شود
برنامه «نام آوران فرهنگ» پنجشنبه ۱۹ فروردین ماه با حضور ارسلان گلفام، عضو هیأت علمی گروه زبانشناسی دانشگاه تربیت مدرس تقدیم شنوندگان رادیو فرهنگ می شود.

به گزارش برنا؛ استاد ارسلان گلفام عضو هیأت علمی گروه زبانشناسی دانشگاه تربیت مدرس است و مدیریت گروه زبانشناسی انتشارات سمت را به عهده دارد. وی همچنین مدیر گروه نحو و رده‌شناسی و معاون آموزشی انجمن زبانشناسی ایران است در برنامه «نام آوران فرهنگ» که به معرفی مفاخر حوزه ادب و هنر اختصاص دارد با ایشان درباره فعالیت ها، برنامه ها و آثارشان گفت و گو می‌ شود.

دکتر ارسلان گلفام در1346 در ملایر متولد شد. پس از دریافت مدرک کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه علامه طباطبایی در سال 1369، به تحصیل در رشته زبانشناسی در دانشگاه تربیت مدرس پرداخت و سرانجام سال 1377 موفق به کسب عنوان دکتری زبانشناسی از دانشگاه تهران شد.

از آثار وی می‌توان به ترجمه کتاب‌های «تحول زبان» نوشته رابرت لارنس ترسک و «روانشناسی زبان» نوشته دنی استاینبرگ و تألیف «اصول دستور زبان» اشاره کرد.

برنامه «نام آوران فرهنگ» پنجشنبه‌ ها، به تهیه کنندگی رکسانا حمیدی و اجرای کارشناسی علی عظیمی نژادان ساعت۲۱ از رادیو فرهنگ روی آنتن می رود.

 

نظر شما
نظرات
تتت
|
-
|
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
0
0
یکی از اساتید رانتی که زبانش همان مغزش است