برای ساخت یک سریال تک فصلی؛

ژان‌مارک وَلی با «اچ‌بی‌او» قرارداد بست

۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۰۶:۰۷:۱۸
کد خبر: ۱۱۶۱۷۶۹
ژان‌مارک وَلی با «اچ‌بی‌او» قرارداد بست
ژان‌مارک ولی – کارگردان سریال مطرح «دروغ‌های کوچک بزرگ»/ Big Little Lies – و همکار تهیه‌کننده‌اش ناتان راس، قراردادی را با «اچ‌بی‌او مکس» و «اچ‌بی‌او» امضا کرده‌اند تا در گام اول، سریال کوتاه یا تک‌فصلی «گوریل و پرنده»/ The Gorilla and the Bird را بسازند.

به گزارش برنا، این دو سینماگر به‌واسطه این قرارداد سه‌ساله، تهیه‌کنندگی این سریال را با کمپانی خودشان «کریزی‌رُز» انجام می‌دهند. البته ولی کارگردان هم خواهد بود .«گوریل و پرنده» بر اساس کتاب خاطرات زک مک‌دِرمِت درباره عشق بی‌چون‌وچرای مادری به پسر بزرگسال دوقطبی‌اش ساخته می‌شود. «میز بازیکنان»/ The Players Table دیگر سریال کوتاهی خواهد بود که این زوج به موجب قراردادشان برای «اچ‌بی‌او» تهیه‌ خواهند کرد.

ژان‌مارک ولی با موفقیت سریال سال ۲۰۱۷ خود با نام «دروغ‌های کوچک بزرگ» (با بازی‌های نیکول کیدمن، لورا درن، ریس ویترسپون، شیلین وودلی و…) وارد  «اچ‌بی‌او» شد که هشت نامزدی را در جوایز امی پرایم‌تایم کسب کرد، از جمله بهترین سریال کوتاه و بهترین کارگردانی آن. در قدم بعدی، ولی سریال تک‌فصلی دیگری با نام «چیزهای تیز»/ Sharp Objects (با بازی‌های ایمی آدامز و پاتریشا کلارکسن) را برای این شبکه ساخت که آن هم با موفقیت‌های تجاری و انتقادی روبه‌رو شد.

ولی و راس هم‌زمان روی یک فیلم زندگی‌نامه‌ای درباره جان لنن و یوکو اونو برای کمپانی «یونیورسال پیکچرز» کار می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز