با موافقت شورای پروانه نمایش و در زمان تعطیلی سینماها؛

«آهو» ی هوشنگ گلمکانی اکران گرفت/ «سیاه باز» سینما بیت به سراغ بیت کوین رفت

۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۲۱:۲۱:۳۱
کد خبر: ۱۱۶۲۱۶۲
«آهو» ی هوشنگ گلمکانی اکران گرفت/  «سیاه باز» سینما بیت به سراغ بیت کوین رفت
شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی با صدور پروانه نمایش فیلم های«آهو» و «سیاه باز» موافقت کرد.

به گزارش برنا، شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم های: «آهو» به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی وکارگردانی هوشنگ گلمکانی و «سیاه باز » به تهیه کنندگی علی قائم مقامی وکارگردانی حمید همتی موافقت کرد.

همتی برای نخستین فیلم سینمایی خود به سراغ موضوعی اجتماعی رفته و ماجراهای اجتماعی مربوط به بیت کوین را به عنوان خط اصلی قصه فیلم «سیاه باز» در نظر گرفته است.

علی قائم مقامی تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده دارد و سام قریبیان، افسانه بایگان، شاهد احمدلو، مهدی کوشکی، علی رهبری، المیرا دهقانی، حامد بیسادی و آتیلا پسیانی در «سیاه باز» به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

«آهو» به کارگردانی هوشنگ گلمکانی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی، حکایت انزوای خودخواسته دختری است که آرزوهایش را بر باد رفته می‌بیند اما هنوز امیدش را از دست نداده و در این فیلم غیر از سپیده آرمان بازیگرانی چون رضا کیانیان، علی مصفا، حامد کمیلی، سهیلا رضوی و رضا یزدانی حضور دارند. از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به مستند سازی و اجرا در برنامه‌های گفتگو محور سینمایی و عضویت در انجمن منتقدان و نویسندگان خانه سینما و انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر اشاره کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز