با رادیو قزاقی معاونت برون مرزی؛

نوروزگردی و تهران گردی

۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۲۸۶۵
نوروزگردی و تهران گردی
همکار رادیو قزاقی اداره کل آسیایی میانه و قفقاز معاونت برون مرزی از نوروزگردی و تهران گردی اش با مخاطبان این رادیو سخن می گوید.

به گزارش برنا، گوهر عمرخانوا از همکاران رادیو قزاقی اداره کل آسیایی میانه و قفقاز است که نزدیک به 10 سال با این رادیو همکاری دارد. 

عمرخانوا که با عنوان شغلی گوینده و مترجم در این رادیو شاغل است، بیان کرد: در ایام نوروز امسال فرصتی دست داد تا بتوانم در تهران و اطراف این شهر بزرگ به  شهرستان های شهریار و ری سفری کوتاه داشته باشم. 

گوهر عمرخانوا ادامه داد: خلاصه ای از مشاهدات و راه آورد سفرم را با دقت و حساسیت زیاد انتخاب کردم و در سایت رادیو قزاقی بارگذاری نمودم .

در ابتدای مطالب با این مطلع شروع کردم:« حضور آثار باستانی ، گویای عظمت گذشته مردم آن خطه را نمایان می کند. دغدغه بنده این است که اکنون آن آثار باستانی در چه حالی هستند، چگونه نگهداری می شوند، توجه اهالی چگونه است، بزرگسالان و افراد سالخورده  از این بناها چه به یاد دارند و جوان ها نسبت به آن چه حسی دارند و...» 

گوهر عمرخانوا در پایان بیان کرد: امامزاده بی بی سکینه، برج آرامگاه بابامحمود، قلعه دهشاد شهریار، تپه جوقین شهریار، حمام یوسف آباد صیرفی، آتشکده تخت رستم شهریار، تخت کیکاووس وغیره  از جمله مکان هایی بود که بازدید کردم و با شرح و تفضیل در سایت رادیو بارگزاری نمودم . 

علاقمندان و دانشجویان زبان قزاقی و آثار باستانی جهت تماشای آرشیو کامل عکس ها و فیلم های این سفر و نیز بهره مندی از سایر  مطالب و موضوعات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می توانند به آدرس https://parstoday.com/kz مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز