«هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می کند؛

دور سوم گفت و گوی راهبردی آمریکا و عراق در صدر اخبار شبکه های اجتماعی عراق

۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۴:۱۷:۲۸
کد خبر: ۱۱۶۲۸۶۶
دور سوم گفت و گوی راهبردی آمریکا و عراق در صدر اخبار شبکه های اجتماعی عراق
تاکید کاربران شبکه های اجتماعی عراق بر لزوم پایبندی مسئولان عراقی به خروج کامل نیروهای آمریکایی از کشورشان در راستای اجرای مصوبه پارلمان در برنامه امشب «هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می شود.

به گزارش برنا، اختلافات مطرح شده در شبکه های اجتماعی عراق درباره اصول گفت و گو و اهداف جلسه راهبردی عراق و آمریکا که از طریق ویدئو کنفرانس و با حضور «فؤاد حسین» وزیر امور خارجه عراق و «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا و با نظارت «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق انجام شده است در این برنامه از «هاشتاغ» تشریح می شود. 

در این خصوص بیان خواهد شد که «قاسم الاعرجی» مشاور امنیت ملی عراق در پایان این جلسه گفته است: طرف آمریکایی متعهد شد که تعداد قابل توجهی از نیروهای خود را از عراق خارج کند و ماموریت ائتلاف آمریکایی نقش جنگی خود را به نقش مشورتی و آموزشی تغییر داده است. 

در ادامه نیز با توجه به انکار «جان کری»، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در نشست خبری خود مبنی بر عدم هر گونه توافق با بغداد درباره جدول زمان بندی شده مربوط به روند عقب نشینی نیروهای نظامی کشورش از عراق اشاره خواهد شد. 

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدمعین مقامی و اجرای محمد العامری، امشب 21 فروردین ماه ساعت 23:15 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

نظر شما