رادیو فرهنگ بررسی می کند؛

از « بامداد تار» تا کتابی با موضوع کرونا در «چاپخانه»

۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۷:۲۱:۵۱
کد خبر: ۱۱۶۳۰۴۷
کتاب های «بامداد تار» و«مسائل فرهنگی اجتماعی کرونا در عرصه حکمرانی» در برنامه «چاپخانه» یکشنبه۲۲فروردین ماه معرفی می شوند .

به گزارش برنا، شنوندگان رادیو فرهنگ در برنامه «چاپخانه » این هفته گفت و گوی رضا مهدوی با یمین غفاری نویسنده کتاب «بامداد تار» را می شنوند.

کتاب بامداد تار حس بی‌پایان موسیقایی نویسنده  با تار است که سال گذشته در نشر هستان منتشر شده است.

همچنین در این برنامه« مریم بیانی» با دکتر «مهدی مولائی آرانی» نویسنده کتاب «مسائل فرهنگی اجتماعی کرونادر عرصه حکمرانی گفت و گو می کند.

کتاب مسائل فرهنگی اجتماعی کرونا و پیامدهای آن در عرصه حکمرانی (گفتگوهای تحلیلی) به کوشش مهدی مولایی آرانی و به همت گروه مطالعات فرهنگی و اجتماعی در پژوهشکده مطالعات تمدنی و اجتماعی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شده است. 

آنچه در این مجموعه گرد آمده، بیشتر ناظر به مسائل فرهنگی و اجتماعی کرونا در ایران است. پیش از آنکه آورده‌های محتوایی این مجموعه مهم باشد که البته مهم و ارزشمند است، روش و واکنش بهنگام و سریع محققان و فضلا در حوزه‌های علوم انسانی و علوم اسلامی مغتنم و مبارک است که کرونا را در اوج مسئله‌بودگی‌اش رصد کرده، در درون تحولات اجتماعی حضوری اندیشمندانه یافتند و آن را از جهات علمی و نظری بررسی و تحلیل کردند و آن‌گاه در تصمیم‌سازی دولت‌مردان در کنترل فرهنگی، اخلاقی و دینی کرونا کم و بیش مشارکت نمودند.

برنامه «چاپخانه» با اجرای لیدا وحیدی و تهیه کنندگی پرویز جمالی با موضوع معرفی تازه های نشر  و گفتگو با نویسندگان و مترجمان درخصوص آثارشان یکشنبه ها  ساعت٢١  برروی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز